رئیس پلیس راه ایلام:
رئیس پلیس راه ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۹ هزار دانش آموز در مدارس روستایی حاشیه جاده ها مورد تعلیم و تربیت ترافیکی قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۲۳۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 17 February 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: مهمترین ماموریت پلیس راه استان سنگر پیشگیری از تصادفات و تلفات جاده‌ای است که باید با استفاده از ظرفیت‌های در اختیار در راستای اصلاح و بهسازی نقاط حادثه خیز، برخورد با تخلفات حادثه ساز و آموزش‌های همگانی در این راستا اقدام کرد.

وی گفت: از ابتدای سال جاری با پیگیری پلیس راه استان، اقدامات موثری در زمینه زیرساخت راههای استان صورت گرفته که می‌توان به حذف نقاط حادثه خیز، جداسازی جاده با نیوجرسی، چهارخطه کردن جاده و ایجاد تونل در مسیر جاده ایلام به مهران اشاره کرد.

رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: در بحث آموزش‌های همگانی و فرهنگ سازی ترافیکی از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۹ هزار دانش آموز در مدارس روستایی حاشیه جاده‌ها مورد تعلیم و تربیت ترافیکی قرار گرفتند.

همتی زاده ادامه داد: با تمام تلاش و توان و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها با همکاری دستگاه‌های خدماتی و امدادرسان، دستگاه قضا و دستگاه‌های دخیل در امر تصادفات امسال توانسته‌ایم با میزان کمترین کشته در بین تمامی استان‌ها، رتبه برتر کشوری را کسب کنیم.

ویگفت: پلیس مصمم است با رویکرد جامع محوری با مشارکت سازمانها و خود مردم با اولویت قرار دادن آموزش‌ها ی همگانی برای کلیه اقشار مردم، حوادث رانندگی در جاد ها را کنترل و کاهش دهد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار