استاندار ایلام در دیدار جمعی از اقشار مختلف مردم این استان تاکید کرد: گره گشایی بسیاری از مشکلات به جسارت و خلاقیت مدیر بستگی دارد و نباید آنرا فقط به نبود اعتبار منوط کرد.
کد خبر: ۸۲۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ 18 February 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی  عصر دوشنبه میزبان نشستی و از جنس مردم بود که در آن اهالی این خطه بی واسطه با نماینده عالی دولت در استان و سایر مدیران دستگاه های اجرایی ملاقات کردند و مشکلاتشان را در میان گذاشتند تا شاید گره ای از کارشان باز شود.

قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار جمعی از شهروندان ایلامی با اشاره با بیان اینکه از زمان ورود به این استان بر تشکیل منظم جلسات ملاقات عمومی با مردم تاکید داشته ، اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی باید زمینه دیدارهای عمومی با مردم را به صورت منظم و مداوم فراهم کنند.

وی افزود: مدیران اجرایی باید از هر فرصتی برای دیدار با مردم برای شنیدن درخواست و رفع مشکلات آنها استفاده کنند، نباید کار مردم بر زمین بماند مشروعیت هر مسوولیتی پاسخگویی در مقابل مردم است و در این راستا حضور مدیران در بین مردم و در دسترس بودن آنان می توان این مهم را تحقق بخشد.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه حل مشکلات مردم از جمله وظایف اصلی مسئولان است، یادآور شد: این دیدارهای چهره به چهره باید ادامه داشته باشد و در شرایط کنونی کشور مسئولان بیشتر به وضعیت مردم رسیدگی کنند.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: در استان برنامه های متنوعی برای ارتباط با مردم تعریف شده است از جمله برنامه هفتگی ملاقات عمومی، برنامه ماهانه حضور مسئولان در سامانه سامد و همچنین برگزاری میز خدمت در جهت حضور بی واسطه مسئولان در بین مردم بصورت فصلی برگزار می شود.

وی گفت: سفر به شهرستان ها و مناطق محروم استان از دیگر برنامه‌های حضور مسئولان در بین مردم است، بسیاری از گره‌ها و مشکلات مردم به جسارت و خلاقیت مدیران بستگی دارد، از این رو مدیران باید احتیاط را کنار بگذارند و جرأت تصمیم گیری خود را افزایش دهند.

استاندار ایلام با اشاره به این مهم که فلسفه وجودی همه مسئولان خدمت به مردم است، افزود: میزان رضایت مردم از یک مسوول بازخورد مناسبی می تواند از عملکرد وی باشد و در این زمینه همه ما بایست جوری عمل کنیم که به این هدف مهم نایل شویم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار