مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام از پرداخت 49 میلیارد تومان بلاعوض به سیل زدگان ایلام خبرداد.
کد خبر: ۸۲۴۱۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ 19 February 2020

 به گزارش تابناک ایلام،حبیب‌اله محبی  گفت: تاکنون ۱۳۸ میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان تسهیلات و ۴۹میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض جهت بازسازی، احداثی، تعمیری و معیشتی به سیل زدگان سطح استان اسلام پرداخت شده است. 

وی افزود: از ۲۱ هزار و ۸۷۶ متقاضی شهری و روستایی مناطق سیل زده جهت دریافت تسهیلات تشکیل پرونده کرده که از این تعداد تاکنون ۱۶ هزار و ۶۳۸ واحد تایید شده است. 

مدیرکل بنیاد مسکن استان اضافه کرد: همچنین تاکنون ۱۲ هزار و ۸۱۷ واحد جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده و تاکنون ۱٠ هزار و ۴۶۵ مورد انعقاد قرارداد شده است. 

وی اضافه کرد: کار آواربرداری، اجرای سقف، دیوار چینی و...دو هزار و ۱۵۹ واحدهای احداثی آغاز شده و یک هزار ۷۱ واحد پایان یافته است.

محبی با بیان خدمات بنیاد مسکن به عنوان یک نهاد ارزشی و جهادی اشاره و اظهار داشت: هدف و ماموریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بازسازی و نوسازی مناطق محروم و بافت‌های عشایری و روستایی است.

مدیر‌کل بنیاد مسکن  ایلام گفت: اجرای طرح هادی یکی از اقدامات مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که به جهت فراهم سازی زمینه توسعه و عمران نقاط روستایی انجام و این طرح مناطق محروم را در برنامه خود دارد./ع

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار