رئیس پلیس راه ایلام؛
رئیس پلیس راه استان ایلام از افزایش ۱۱درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۲۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 20 February 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه‌های تردد شمار، تردد وسایل نقلیه در جاده‌های برون شهری استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: با وجود افزایش حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان، با برنامه ریزی های مناسب پلیس راه استان، تردد در جاده‌ها ی استان روان و بدون مشکل در حال انجام است.

رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: تعداد ۳۶ واحد گشتی محسوس و نامحسوس با استفاده از تجهیزات در اختیار به صورت فعال در جاده‌ها حضور داشته و رفتارهای ترافیکی رانندگان را رصد می‌کنند و با خاطیان برابر مقررات برخورد می‌کنند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در ۱۰ ماهه اخیر سال جاری با استفاده از تمامی ظرفیت‌های این پلیس و با همکاری دستگاه‌های خدماتی و امدادرسان، دستگاه قضا و دستگاه‌های دخیل در امر تصادفات توانسته‌ایم با میزان کمترین کشته در بین تمامی استان‌ها رتبه برتر کشوری را کسب کنیم.

سرهنگ همتی زاده خاطرنشان کرد: با توجه به روزهای پایانی هفته و احتمال ترافیک در محورهای مواصلاتی استان از تمامی رانندگان تقاضا داریم با رعایت سرعت مطمئنه و به دور از ارتکاب هرگونه تخلف آرامش برای خود و سایر رانندگان عبوری در جاده‌ها حاکم کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار