دادستان دهلران ؛
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران با بیان اینکه مردم هر گونه خرید و فروش آرا را گزاش بدهند اظهار داشت: با عوامل خرید و فروش رأی و مخلان امنیت انتخابات با جدیت برخورد می‌کنیم.
کد خبر: ۸۲۴۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ 21 February 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛ صابر نجومی گفت: کسانی که بخواهند رأی خرید و فروش کنند برابر قانون با آنها به شدت برخورد خواهد شد .

وی افزود: تحقق سلامت انتخابات و جلوگیری از وقوع تخلفات انتخاباتی توسط کاندیداها و لیدرهایشان از جمله مواردی است که باید مورد توجه آنها قرار بگیرد چرا که دادستانی برابر قانون به تخلفات ورود خواهد کرد.

دادستان دهلران گفت: شهروندان با مستندات لازم گزارش‌های خود در خصوص خرید وفروش رأی به سیستم‌های نظارتی ودادستانی که درستاد انتخابات شهرستان دهلران مستقر است اطلاع دهند .

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران افزود: از آن‌جا که اصل سلامت انتخابات و تحقق آن در نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار حائز اهمیت است این داستانی یک شعبه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادگستری فعال کرده است.

نجومی گفت: قانونگذار در قانون انتخابات در مورد جرایم و تخلفات انتخاباتی با صراحت و شفافیت کامل سخن گفته است وطرفداران کاندیداها در روز انتخابات نباید در جلوی ستادها و محل اخذ رأی تجمع کنند چرا که در صورت مشاهده ،برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد .

 وی با بیان اینکه عمل به قانون محور اصلی در تمام مراحل برگزاری انتخابات است گفت: حراست از آرای مردم به عنوان حق الناس وظیفه مسئولان است وباید به این مهم توجه شود.

دادستان دهلران گفت: مدیران کانال‌ها تلگرامی وگروه ها و کاربران فضای مجازی از هر گونه اظهار نظر درخصوص شمارش آرا قبل از اعلام مسئولین ومنابع رسمی خودداری کنند.

 وی گفت: شهروندان اخبار دقیق را از خبرگزاری‌های رسمی دنبال کنند و به شایعات فضای مجازی توجه نکنند چرا که رسانه‌های رسمی بر اساس اعلام قطعی مسئولین در خصوص انتخابات با ذکر منبع ودر چهارچوب قانون فعالیت می‌کنند.

 

 

 

شبستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار