امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت: مردم پیروز واقعی و برنده انتخابات هستند زیرا انتخابات متعلق به مردم و به معنای مردم سالاری دینی است و بازنده انتخابات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۲۴۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 21 February 2020

 به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار اظهار کرد: به طور قطع هر برگ رای ملت ایران در عزت و عظمت روزافزون کشور تاثیرگذار بوده و دسیسه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه با حضور سلایق مختلف در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد شکل گیری مجلسی خواهیم بود که در تراز انقلاب اسلامی با رای بالای مردم خواهد بود، گفت: امیدواریم از نظر کمی و کیفی میزان مشارکت مردم نسبت به دوره‌های گذشته چشمگیرتر باشد.

وی خاطرنشان کرد: امروز چشمان تمامی دنیا بخصوص دشمنان نظام و انقلاب به حضور حماسی قشرهای مختلف ملت ایران در پای صندوق‌های رای دوخته شده است.

کریمی تبار یادآور شد: افراد باید با دقت از بین نامزدهای مختلف، هرکدام که شایستگی بیشتری دارند و بهتر و بیشتر می‌توانند مسائل حوزه‌های مختلف را سامان دهند، انتخاب کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: امروز ملت سلحشور و انقلابی ایران اسلامی آزمون بزرگی در پیش دارند که با انتخاب صحیح و حضور خود، مجلسی قوی، مقتدر و کارآمد ایجاد می‌کنند./ع

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار