مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: تسهیلات در قالب سرمایه در گردش و یا مرابحه به واحدهای کارگری دارای حقوق معوقه پرداخت می شود.
کد خبر: ۸۲۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 26 February 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ شکراله شیرخانی اظهار داشت: بنگاه هایی که سال گذشته و امسال منتهی به تاریخ ابلاغ این دستورالعمل حقوق ۲ ماهه کارگران خود را پرداخت کرده باشند یا اینکه موفق به پرداخت حقوق کارگران خود نشده اند با تایید این اداره کل، در قالب عناوین سرمایه در گردش یا مرابحه و در چارچوب ضوابط و مقررات بانک از منابع طرح بهره مند می شوند.

وی افزود: این طرح با هدف تثبیت اشتغال موجود، پایداری تولید و افزایش بهره وری نیروی کار بنگاه های موصوف این دستورالعمل ابلاغ شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام یادآور شد: کارفرمایان می توانند از تاریخ این دستورالعمل به مدت ۶ ماه به اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی یا اداره حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری مراجعه و از مزایای این طرح بهره مند شوند.

شیرخانی تاکید کرد: فرآیند اجرایی این طرح با توجه به مصوبات بیستمین جلسه شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی تحول راهبردی مبنی بر تخصیص تسهیلات سرمایه در گردش و مرابحه از منابع داخلی بانک های رفاه کارگران و توسعه تعاون، بابت پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای کارگری دارای حقوق معوق شناسایی شده و در دستور کار این اداره کل قرار گرفت./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار