پیام استاندار خطاب به مردم خوزستان:
استاندار خوزستان عنوان کرد: آنچه در هفته جاری و در هفته آینده که هفته‌های حیاتی و سرنوشت ساز برای کنترل این ویروس در استان هستند جز در مواقع ضروری کمتر از منزل خارج شوید و توصیه‌های بهداشتی و خود مراقبتی را رعایت کنید.
کد خبر: ۸۲۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۹ 01 March 2020

غلامرضا شریعتی شنبه شب با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد:  امروز ایران عزیزمان در معرض امتحان دیگری قرار گرفته است. پس از گذشت چندین روز از شیوع ویروس کووید۱۹، متاسفانه سلامتی جمعی از هم وطنان در نقاط مختلف کشور به خطر افتاده و کرونا خوزستانی ها را نیز به شدت تهدید می کند.

به گزارش"تابناک" وی در بخش دیگری از این اطلاعیه تصریح کرد "ما امروز در معرض آزمون سختی قرار گرفته ایم. در این برهه ی حساس لازم است ضمن پرهیز از دامن زدن به شایعات و هوشیاری کامل در توجه به اطلاع رسانی های مراجع رسمی، توصیه های پزشکی و الزامات بهداشتی به طور جدی مراعات گردد."

شریعتی افزود: چیره شدن بر این دشمن سرسخت نیازمند عزمی همگانی و همتی عالی است. اطمینان دارم که مردم هوشمند و با اراده خوزستان همان گونه که در صحنه های مختلف از مواجهه با دشمن متجاوز در دفاع مقدس تا مقابله با حوادث طبیعی همچون سیلاب سال جاری، سربلند بیرون آمده اند، با روحیه ای قوی و موقعیت شناسی بی نظیر این ویروس شوم را شکست خواهند داد.به طور قطع ما در کنار هم با توکل به خداوند متعال و توسل به اهل بیت-علیهم السلام- در نبرد با این دشمن سرسخت پیروز خواهیم شد و در راه حفظ سلامت مردم عزیزمان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: من به عنوان استاندار خوزستان به شما اطمینان می دهم با تمام توان و ظرفیت و امکانات در کنارتان هستیم و از شما می خواهم با عزم و حمیت همیشگی همه با هم به مبارزه با این پدیده  نامیمون بپردازیم.

وی در بخش دیگری از این اطلاعیه خطاب به دست اندرکاران امر بهداشت و درمان تاکید کرد اکنون مقابله با شیوع ویروس کرونا عرصه جهادی دیگر است. به عنوان نماینده عالی دولت در استان، ایثار و تلاش هایتان در خط مقدم این نبرد را می ستایم و یقین دارم با دعای خیر مردم قدرشناس، پاداشی بس عظیم از جانب پروردگار یکتا در انتظار مجاهدت های سخت کوشانه ی شما است.

استاندار خوزستان از فرمانداریها، شهرداری ها و همه دستگاه های اجرایی استان نیز که متحمل زحمات بسیار برای تمهیدات بهداشتی در اماکن عمومی و آگاهی بخشی به شهروندان شده اند تقدیر و از آنان خواست به تلاش‌های خود برای ضدعفونی کردن شهرها و آموزشهای همگانی ادامه دهند.

وی در بخش دیگری از این اطلاعیه تصریح کرد از صدا و سیما و اصحاب رسانه انتظار دارم با دقت و هوشیاری نسبت به آگاه سازی صحیح و به موقع جامعه اقدام نمایند.

وی در پایان گفت آن چه در هفته ی جاری و هفته آینده، که هفته هایی حیاتی و سرنوشت ساز برای کنترل این ویروس است مهم می باشد، خارج نشدن از منزل به جز در مواقع ضروری و رعایت بسیار جدی توصیه های بهداشتی و خودمراقبتی است که تقاضا می کنم با صبر و حوصله و درایت محدودیت های اعلام شده از سوی مراجع ذی صلاح در مورد عدم شرکت در اجتماعات ورزشی، فرهنگی و مذهبی که قطعا موقت خواهد بود، به صورت دقیق رعایت نمایید تا ان شاءالله از این وضعیت خاص به سلامت عبور نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار