استاندار ایلام در حکمی معاون توسعه و منابع انسانی خود را بعنوان نماینده تام الاختیار خود در ایوان در بحث کرونا منصوب کرد.
کد خبر: ۸۳۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰ 11 March 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی در حکمی معروف بسطامی معاون توسعه و منابع انسانی خود را با حفظ سمت بعنوان نماینده تام الاختیار خود در شهرستان ایوان در جهت پیشگیری و کنترل بیماری کرونا منصوب کرد.

در بخشی از حکم استاندار ایلام آمده است:
اکنون با توجه به وضعیت خاص بیماری کرونا در شهرستان ایوان و لزوم ایجاد تمهیدات ویژه در این منطقه، بدین وسیله به جنابعالی بعنوان نماینده تام الاختیار اینجاب در آن شهرستان ماموریت می دهم که با استفاده از تمام ظرفیت های استان و منطقه و با کمک و همراهی مردم خوب و شریف این منطقه تمهیدات لازم در جهت برگشت به وضعیت عادی اتخاذ نمائید.

گفتنی است بر اساس اعلام نظر دانشگاه علوم پزشکی استان شهرستان ایوان یکی از نقاط استان است که در بحث کرونا وضعیت خوبی ندارد.

در این راستا با دستور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام تمهیدات ویژه ای برای کنترل وضعیت این شهرستان از جمله افزایش مواد ضدعفونی به این شهرستان، راه اندازی دو واحد تولیدی ماسک با ظرفیت ۲ تا ۳ هزار ماسک در روز، اختصاص یک خودرو ضد عفونی کننده، کنترل مبادی ورودی شهرستان و استقرار واحدهای تب سنج و ... بکار بسته شده است.

حال استاندار ایلام در اقدامی تازه با معرفی معاون توسعه و منابع انسانی بعنوان نماینده تام الاختیار خود در این شهرستان اقدامات پیشگیرانه و کنترلی را شدت بخشیده است که انشاء الله با همکاری کامل مردم عزیز این منطقه و با ایجاد تمهیدات ویژه به زودی شاهد غلبه بر شرایط موجود در این منطقه از استان باشیم./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
یک ماهه که وجود کرونا علنی شده نه ماسک نه دستکش نه ضدعفونی کننده گیرنمیاد.ویروس چطور مهار میشه بااین شرایط
بی نام
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
واقعا ایوان درحد مدیریت ایشان نیست استادو باید به قم برد یا مازندران.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار