فرماندار دهلران؛
فرماندار دهلران گفت : در راستای هشدار به شهروندان آژیر قرمز در سطح شهر دهلران به صدا آمد ولی مردم همچنان بدون توجه به هشدارها در سطح خیابان‌های شهر تردد می‌کنند.
کد خبر: ۸۳۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰ 13 March 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید عسگری در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت :با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا و عدم همکاری برخی از  شهروندان برابر اساس مصوبه ستاد کرونا شهرستان دهلران اعمال تردد در برخی خیابان های اصلی شهر دهلران اجرا یی می شود.

وی بیان داشت : دیروز در راستای هشدار به شهروندان آژیر قرمز در سطح شهر دهلران به صدا آمد ولی مردم همچنان بدون توجه به هشدارها در سطح خیابان‌های شهر تردد می‌کنند.

 
فرماندار دهلران مردم خونسردی خود را حفظ کنند منع تردد در کارنیست بافروشندگانی که بخاطرفروش بیشتر شایعه قرنطینه و منع تردد راه می اندازند برخورد می شود.
 
وی یادآور شد: عدم تردد در سطح شهر به هیچ وجه در دستور کارنیست مردم به شایعات توجه نکنند وبی جهت جایگاه های سوخت و فروشگاهها را شلوغ نکنند.
 
عسگری گفت: صنعت و معدن واتاق اصناف سریعا به این موضوع ورود پیدا کنند و فروشگاههای سطح شهر را بازدید نمایند و با فروشندگانی که اجناس بصورت کلی می فروشند برخورد نمایند.
 
وی افزود: همشهریان عزیز خواهش ما فقط رعایت کردن موارد بهداشتی در خصوص پبشگیری از کرونا می باشد هجوم بی دلیل به جایگاههای سوخت و فروشگاهها خودش باعث انتشار ویروس است.
 
فرماندار دهلران بیان داشت : مردم به شایعات توجه نکنند روال زندگی بصورت عادی در جریان و هیچگونه مشکلی در سطح شهرستان از لحاظ تامین مایحتاج عمومی مردم وجود ندارد.

عسگری از مردم خواست خرید خود از فروشگاه ها مدیریت کند و افزود  : انتظار داریم همه شهروندان در راستای سلامت خود وخانواده هایشان وپیشگیری از این ویروس در خانه بمانند وکمک کنند تا زنجیره این بیماری به حداقل برسد.

فرماندار دهلران گفت : همکاری وهمراهی دادستان دهلران، نیروهای نظامی وانتظامی ، شبکه بهداشت واعضای شوای تامین در خصوص اجرایی شدن مصوبات ستاد کرونا در شهرستان قابل تقدیر است./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار