مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد و همچنین صاحبان کسب و کارها از اولویت های دولت در بحران شیوع کروناست.
کد خبر: ۸۳۲۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴ 18 March 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ شکرالله شیرخانی  اظهار داشت: به دستور رییس جمهوری سه بسته حمایتی برای حمایت از اقشار آسیب پذیر پرداخت می شود که اولین بسته آن روز گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

وی افزود: این بسته حمایتی به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی که یارانه معیشتی دریافت می کنند، پرداخت شده است.

شیرخانی گفت: ۱۰۶هزار و سه نفر در استان ایلام تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی استان هستند.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۱۲هزار نفر معلول و هفت هزار نیز زنان بی سرپرست و بد سرپرست هستند.

شیرخانی گفت: مشخصات تمام افراد جامعه در اختیار سامانه هدفمندی یارانه کشور است و از سوی مرکز افراد مشمول برای دریافت بسته حمایتی انتخاب می شوند و استان هیچ دخل و تصرفی در انتخاب افراد ندارد.

وی اظهار داشت: بر اساس اعلام وزارت رفاه به ازای خانوار یک نفره مبلغ ۲۰۰ هزار تومان، دو نفره ۳۰۰ هزار تومان، سه نفره ۴۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۵۰۰ هزار تومان و بالای پنج نفر ۶۰۰ هزار تومان پرداخت می شود.

وی تاکید کرد: این بسته حمایتی در چهار مرحله به حساب این افراد برای خرید کالای ضروری واریز می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: همچنین برای حمایت از اقشار کم درآمد و کسب و کارهای خرد نیز مبلغی به صورت قرض الحسنه به افرادی که یارانه دریافت می کنند در حدود یک تا 2 میلیون تومان نیز بدون ضامن پرداخت می شود.

شیرخانی تاکید کرد: موعد پرداخت این تسهیلات و ساز و کار ثبت نام آن بزودی اطلاع رسانی می شود.

وی افزود: ثبت نام برای جذب این تسهیلات از طریق سامانه ای که بعدا معرفی می شود، اعلام خواهد شد به همین دلیل با توجه به شیوع بیماری کرونا از مردم تقاضا می کنیم بصورت حضوری پیگیر نشوند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی انوری سعدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
باعرض سلام. وخسته نباشید. نیازهای زندگیم باعث شده که شرم وحیا را بزارم کنارم ودرخواست کمک کنم .اینجانب (مهدی انوری سعدی)به شماره شناسنامه (1018)صادره از (تبریز )با کد ملی(1380333547)ساکن کمالشهر کرج وبا شغل کابینت سازی (متولد 1361) نیازمند کمک مالی هستم با بالا رفتن قیمت اجناس و کرایه خانه با حقوق (یک ملییون پانصدهزار تومان)هم چی از توان من خارج شده متاهل هستم ویک دختر 8ساله دارم. مستجر هستم پنج ملیون پول پیش دادم وبا کرایه هفتصد هرزارتومان .الان وقت قرارداد خانه تمام دار ه تمام میشه با این پولی که من دارم خانه ای پیدا نکردم یعنی چند روزه دیگر باید اگه خانه پیدا نکنم اوره کوچه وخیابان میشم .به خاطر این مسله به فکر وام گفتن افتادم هر بانکی مراجعه کردم. دوتا ضامن ویا جواز کسی میخوان یا باید پولی در سپرده بخوابانیم تا بتونم بیست ملیون وام بردارم .ازشما خیرین عزیز یا مسولین کرامی درخواست کمک دارم که کمک کنید تا بتونم وام بردارم ضامن ندارم ولی میتونم سفته یا چگ در گرو بانگ یا خیرین عزیز بزارم تا از دربدری واز شرمنده شدن جلوی دخترم یا همسرم نجات پیدا کنم .هر مدرکی هم بخواین دریغ نمیکنم تا انجای که در توانم باشه .شاید باورتان نشه تو خورد وخوراک زندگی برای خانواده کم اوردم. میترسم دخترم از کمبود ویتامین بدن مریض شه. تا انجای که درتوانم هست تلاش میکنم تا به مشکلات زندگیم غلبه کنم اما این مشکلات قویتر از انی هست که بتونم غلبه کنم بهش ..گذشته از مشکلات میتونم تا یک ملیون قصد بدم. الان درخواست یاری دارم کمکم کنید.09109390833 کرایه خانه ام یاک عقب افتاده پول گاز وبرق چند ماهه نتونستم بدم این مریضی هم تمام زندگیم. رو بهم ریخته تورا بخدا کمک کنید.این شماره کارتم5892101191872510 بانک سپه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار