رئیس پلیس راه استان ایلام به تشریح برنامه های پلیس راه استان بر اساس شعار نوروزی سال ۹۹با عنوان "سلامت خانواده،امنیت جامعه" پرداخت.
کد خبر: ۸۳۲۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 21 March 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: پلیس راه استان ایلام از تمام تجهیزات و امکانات در جهت برقراری انضباط اجتماعی و ارتقاء ایمنی سفرها در ایام نوروز با همکاری و تعامل دستگاههای خدمت رسان اقدام خواهد کرد.

وی افزود:تشکیل تیمهای کنترل سلامت رانندگان-استفاده حداکثری از دوربین های کنترل سرعت ثابت و سیار-آموزش و نظارت بر شرکت های مسافربری-اجرای طرح های ترافیکی در جهت روان سازی ترافیک در سطح محورها-استقرار مشترک دستگاههای امدادی به منظور رسیدگی سریع و بموقع به تصادفات-افزایش تیمهای گشتی نامحسوس در محورهای پرتردد و پرتصادف بر اساس تجزیه و تحلیل تصادفات سال گذشته-کنترل معاینه فنی وسایل نقلیه و اعزام وسایل نقلیه دارای عیب و نقص فنی به تعمیرگاه و برخورد با تخلفات حادثه آفرین از مهمترین برنامه های پلیس راه در ایام نوروز خواهد بود.

سرهنگ همتی زاده تصریح کرد:خوشبختانه در سال ۹۸ شاهد کاهش تصادفات در محورهای برون شهری استان ایلام بوده ایم که این موفقیت حاصل همراهی و همکاری مردم فهیم استان و کلیه دستگاههای امدادی و خدماتی،صدا و سیمای استان و رسانه های خبری بوده که امید است در سال جدید و بویژه تعطیلات نوروزی نیز شاهد کاهش تصادفات در سطح استان باشیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار