فرمانده انتظامی سیروان گفت: با همکاری مردم فهیم،ه است تعداد ۴۹تخته چادر و هشت کانکس موقت در مناطق جنگلی شهرستان جمع آوری شد.
کد خبر: ۸۳۲۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳ 21 March 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ رضا خورانی در جمع رسانه‌های استان با بیان این موضوع که در جهت پیشگیری از ویروس کرونا همه مردم ایران با همدلی و وفاق باید همکاری کنند تا نحسی این ویروس نامبارک از این مرز و بوم پاک شود، گفت، پلیس با تمام توان پای کار است و اجازه نخواهد داد که بهداشت و سلامت مردم توسط عده‌ای به خطر بیفتد.

وی گفت: در راستای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا قبلاً اطلاع رسانی کامل از طریق رسانه‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی به روش‌های مختلف و صدور هشدارهای بهداشتی انجام شده، و مردم عزیز ما باید بدانند که یکی از مهمترین راه عدم شیوع این ویروس خطرناک، در خانه ماندن است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان افزود: در همین راستا با سرکشی از منطقه میان تنگ و با رایزنی حضوری و بیان تهدیدات اپیدمی ویروس کرونا و با همکاری شهروندان فهیم و اندیشمند به صورت داوطلب تعداد ۴۵ تخته چادر نوروزی و ۸ دستگاه کانکس که در منطقه تفریحی کوهستانی میان تنگ دایر شده بود جمع آوری شدند.

سرهنگ خورانی ضمن تاکید بر پیشگیری و پیوستن به کمپین در خانه بمانید گفت: از شهروندان عزیز می‌خواهیم جهت برپا کردن و اسکان موقت در مناطق جنگلی و تفریحی جداًخوداری کنند و به هشدارهای بهداشتی اهتمام ورزند و مطمئن باشند که در حال حاضر و با شرایط پیش آمده خانه امن ترین جا است.

وی با بیان این موضوع که هدف ما حفظ سلامت مردم است و چنانچه مجبور شویم با اقدامات لازم وبرخورد قانونی نسبت به جمع اوری چادرها اقدام خواهیم کرد افزود: در حوزه کلانتری مرکزی حدفاصل بین روستاهای گوراب سفلی وعلیا پس از صدور تذکرات رئیس کلانتری، ساکنان چادرهای موقت نوروزی بصورت خود جوش نسبت به جمع آوری۴تخته چادر اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان از مردم خواست که به سلامت خود و خانواده و جامعه اهمیت بدهند و جهت شکست کرونا هشدارهای بهداشتی را جدی بگیرند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار