مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام ؛
مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: از ابتدای طرح غربالگری( ۱۳ اسفنده ماه تا روز گذشته) بیش از ۶۳ هزار نفر در مبادی ورودی این استان توسط تیم های امداد و نجات هلال احمر مورد پایش تب سنجی، هشدار و اطلاع رسانی جهت پیشگیری از ویروس کرونا قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۳۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 23 March 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛حسین عارفی اظهار داشت: تاکنون تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ۱۱ محور ورودی های چرداول (پلیس راه شباب و محور سرابله به چهارمله) ورودی ایوان(سه راهی سومار زرنه ) ورودی دهلران (محور دهلران به اندیشمک ) ورودی دره شهر (محورهای تلخاب، وحدت آباد ماژین و پلیس راه دره شهر) ورودی ملکشاهی(دو محور ملکشاهی به ایلام، ملکشاهی به میمه و ملکشاهی به مهران) جهت طرح غربالگری ویروس کرونا استقرار یافتند.

وی افزود: در پست های غربالگری ویروس کرونا ۱۱ تیم عملیاتی با بهره مندی از ۳۰۳ (نفر روز) نیروی عملیاتی متشکل از پرسنل و اعضا و استفاده از ۱۱ خودرو عملیاتی در این طرح توسط جمعیت هلال احمر استان ایلام مشارکت داده شده است.

وی یاداور شد: طرح غربالگری همچنان در مبادی ورودی های استان ادامه دارد و تیم های امدادی و عملیاتی جمعیت هلال احمر در حال خدمت رسانی به هم وطنان هستند.

عارفی گفت: در طرح غربالگری و تب سنجی افراد مشکوک به کرونا جهت سیر مراحل بعدی به مراکز درمانی معرفی می شوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام اضافه کرد: این جمعیت با استفاده از ظرفیت جوانان و داوطلبان توانسته با راه اندازی کارگاه های خیاطی در شهرستان های ایلام، مهران، سیروان، دره شهر و دهلران، روزانه بیش از ۲ هزار ماسک تولید کرده و آنها را به صورت رایگان در بین نیازمندان توزیع کند.

به گفته وی، از ابتدای شیوع کرونا ویروس در استان ایلام تا کنون ۹ هزار و ۴۵۰ لیتر ضدعفونی در سطح معابر و مکان های عمومی توسط نیروهای هلال احمر استان توزیع شده است./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار