مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: ورزشکاران این استان با پیوستن به پویش در خانه بمانیم، در خانه ورزش کنیم، نقش خود را در قطع زنجیره ابتلا به کرونا ایفا می کنند.
کد خبر: ۸۳۳۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 23 March 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛مظفر علی شائی اظهار داشت: ورزش در خانه بجای مراجعه به باشگاه ها ضمن کاهش ترددها و حضور در تجمعات خطرآفرین به حفظ آمادگی بدنی ورزشکاران و همچنین نشاط و شادبی خانواده کمک می کند.

وی یادآور شد: پس از شیوع کرونا و با مصوبه ستاد مبارزه با کرونا استان، فعالیت همه باشگاه های خصوصی و دولتی این استان تا اطلاع بعدی ممنوع است.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام با اشاره به کاهش فعالیت بدنی ورزشکاران و آمادگی آنها، تاکید کرد: قابلیت های جسمانی ورزشکاران قابل کاهش و افزایش است و باید برای حفظ آمادگی خود در خانه به ورزش بپردازند و در صورت افت عملکرد نگران نباشند، چرا که آمادگی آنها قابل بازگشت است.

علی شائی افزود: همچنین در راستای مبارزه با کرونا، سازمان های مردم نهاد استان با محوریت مجتمع جوانان در مرکز استان و شهرستان ها به ویژه شهرستان های دهلران، ایوان، ایلام‌ و چرداول اقدام به تولید ماسک با اخذ مجوز تایید شده از مرکز بهداشت استان کرده اند.

وی یادآور شد: ضدعفونی کردن معابر عمومی و اماکن پرتردد، ورودی بیمارستان ها و محوطه بیمارستان ها، توزیع بروشور به منظور آگاه سازی مردم در مبارزه با این ویروس، ضدعفونی اماکن ورزشی، خرید ماسک و راه اندازی پویش در خانه بمانیم بین ورزشکاران و جوانان از جمله اقدامات این اداره در مقابله با بیماری کروناست./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار