استاندار ایلام؛
استاندار ایلام از کنترل و تب سنجی مسافران در ۱۱ شهرستان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۸۳۳۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸ 25 March 2020

 به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی بر لزوم مسدود کرون جاده‌های فرعی با هماهنگی پلیس راه نیروی انتظامی برای جلوگیری از تردد افرادیکه مشکوک به ویروس کرونا هستند، تاکید کرد.

سلیمانی دشتکی با قدردانی از عملکرد اتاق اصناف استان در تعطیلی صنوف غیرضروری در سطح ایلام گفت: خوشبختانه اکثریت صنوف به این مصوبه ستاد تمکین کرده‌اند.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه غربالگری برای اطلاع از وضعیت سلامتی افراد یادآور شد: ۵۰ درصد خانوارهای ایلامی تاکنون در این سامانه ثبت کرده و شرایط آنها مورد بررسی قرار گرفته است.

وی از عموم رسانه‌ها بویژه صدا و سیمای مرکز ایلام خواست با استفاده از ظرافت‌های هنری در جهت اقناع عمومی برای تشویق مردم به منظور خارج نشدن از منزل بویژه در ایام نوروز تلاش کنند.

استاندار ایلام بر اجرای تمامی مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونا توسط دستگاه‌های عضو تاکید کرد و جمع آوری زباله‌ها و پسماندهای موجود از سوی شهرداری‌ها را از مواردی ذکر کرد که باید به وقت رعایت شود.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اختیاراتی که از سوی رهبر معظم انقلاب به ستاد مقابله با ویروس کرونا داده شده است، گفت: برخی از ممنوع بودن ورود افراد در استان‌های دیگر سخن می‌گویند در حالی که در تماس با استانداران این استان‌ها این موضوع تکذیب شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار