مدیر فرودگاه شهدای ایلام ؛
مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: شیوع بیماری کرونا در استان موجب کاهش ۶۰ تا ۷۰ درصدی پروازهای این فرودگاه و لغو کامل پروازها به سمت مشهد شده است.
کد خبر: ۸۳۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰ 26 March 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛جواد یگانه اظهار داشت: ویروس کرونا باعث شد فعالیت پروازی شرکت های ایران ایر، ماهان و زاگرس در استان ایلام تا اطلاع بعدی متوقف شود.

وی افزود: از پنج پرواز روزانه ایلام تهران هم اکنون فقط ۲ پرواز در طول روز انجام می شود که این چهار سورتی پرواز بین خط هوایی ایلام تهران را شرکت هواپیمایی آسمان انجام می دهد.

یگانه یادآور شد: علاوه بر کاهش پروازها تعداد مسافران نیز به علت شیوع بیماری کرونا در کشور به طور محسوسی کاهش ۵۰ تا ۶۰ درصدی داشته و سورتی های ایلام تهران با مسافر کامل انجام نمی گیرد.

وی اصافه کرد: هرروز عملیات ضدعفونی و کلریده کردن فرودگاه و نیز چکاب مسافران انجام می شود و همه افرادی که قصد مسافرت هوایی دارند یا از سفر برگشته اند با حضور پزشک مستقر در فرودگاه چکاب می شوند که تاکنون مورد مشکوکی در بین مسافران مشاهده نشده است.

وی تاکید کرد: به محض فروکش کردن موج ویروس کرونا و عادی شدن اوضاع پروازهای فرودگاه شهدای ایلام به مقاصد تهران و مشهد از سر گرفته خواهد شد.

بر اساس اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، تعداد بیمارانی که در این استان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند به ۱۶ نفر رسید و طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ نفر نیز به مجموع مبتلایان اضافه شد.

به گفته دکتر محمد کریمیان، شمار بیماران مبتلا به کرونا در استان در حال افزایش است و امروز از ۲۱۴ نفر به ۲۳۲ نفر رسید، پنج پزشک و پنج نفر از کادر درمانی استان نیز به کرونا مبتلا شده اند و بیش از ۱۰۰ نفر مبتلا به کرونا پس از طی دوره درمان از بیمارستان مرخص و دوران نقاهت خود را می گذرانند./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار