استاندار ایلام؛
استاندار ایلام از اجرای طرح جلوگیری از سفرها در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در این طرح خروج میهمانان در دستور کار قرار گرفته و از سفر مسافرین جدید به استان نیز جلوگیری خواهد شد.
کد خبر: ۸۳۳۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 26 March 2020

 به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی اظهار کرد: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان به ۲۳۲ نفر رسید که با توجه به درصد جمعیت استان اصلاً وضعیت جالبی نیست و مردم باید بیشتر به توصیه‌ها دقت کنند و آنها را جدی بگیرند.

وی با اشاره به آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان‌ها افزود: متأسفانه در شهر ایلام روز گذشته ۹۵ نفر مبتلا داشتیم که امروز به ۱۰۱، ایوان از ۴۱ به ۴۵، مهران از ۲۹ به ۳۱، دهلران از ۸ به ۹، دره شهراز ۱۰ به ۱۲، ملکشاهی از ۱۰ به ۱۱ نفر، بدره از ۶ به ۷ نفر و سیروان از ۲ به ۳ نفر افزایش یافت و اما چرداول خوشبختانه در همان عدد ۲ ثابت ماند و برای چندمین روز متوالی افزایشی در میزان مبتلایان نداشته است.

وی در خصوص فوتی‌های استان نیز تصریح کرد: متأسفانه از روز گذشته تا به امروز ۳ نفر فوتی ثبت شده تا آمار فوتی‌ها به ۱۶ نفر برسد که این افزایش مربوط به شهرستان‌های ایلام، مهران و بدره بود است.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونای در ادامه به تحلیل آمار مبتلایان به نسبت جمعیت اشاره کرد و گفت: در دنیا به میزان ۰.۰۵ درصد جمعیت به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و در ایران این آمار ۰.۰۳ درصد و در ایلام ۰.۰۳ درصد است و از نظر درصد فوتی‌ها در دنیا عدد ۴.۵۳ درصد، در ایران ۷.۶۸ درصد و در ایلام ۶.۸۹ درصد نشان می‌دهد.

وی در ادامه از کمک سه میلیارد ریالی خیرین استان برای مبارزه با کرونا در استان خبر داد و گفت: کمک‌های بسیار خوبی از طرف خیرین و مؤسسات خیریه استان برای مبارزه با ویروس کرونا صورت گرفته است و در ادامه از مردم خوب و خیر استان تقاضا دارم این کمک‌ها را تداوم دهند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار