معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت:مسئولان برای حمایت از واحدهای تولید لوازم بهداشتی پای کار هستند و اگر نیاز باشد با پرداخت به موقع تسهیلات به این واحدها برای افزایش خط تولید کمک می کنند.
کد خبر: ۸۳۴۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 26 March 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛ حیدر نعمتی اظهار کرد: در این شرایط حساس که بیماری ویروسی کرونا شیوع پیدا کرده است، جوانان استان می توانند با فعالیت در واحدهای تولید لوازم بهداشتی گام مهمی در مقابله با کرونا بردارند.

وی تاکید کرد: با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با شعار "جهش تولید" خوشبختانه بسیاری از گروه های دانش بنیان و جوانان اکنون با تلاش شبانه روزی خود سعی در افزایش تولید در زمینه لوازم بهداشتی نظیر دستکش یکبار مصرف و ماسک و هم چنین مواد ضدعفونی کننده نظیر الکل و آب ژاول دارند.

معاون استاندار ایلام تصریح کرد: این افراد سعی دارند با جهش تولید به صورت عملی کمبودها و مشکلات ناشی از نبود وسایل بهداشتی در این شرایط حساس را به حداقل برسانند.

نعمتی گفت: همه ما پای کار هستیم و با بسیج منابع و امکانات و استفاده از ظرفیت های داخلی می توانیم کرونا را شکست دهیم زیرا اگر لوازم بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده به میزان نیاز تولید شود و مردم نیز همراهی کنند زنجیره انتقال این بیماری قطع می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: امروز پزشکان و پرستاران و کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و تامین لوازم بهداشتی و لباس های محافظتی برای آنان با توجه به تماس با بیماران مبتلا یک نیاز ضروری است که خوشبختانه واحدهای تولیدی استان دست به کار شده و بخش عمده ای از این لوازم مورد نیاز را تولید و تامین می کنند./ع

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار