رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام؛
ئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از بسته شدن تمامی ورودی های شهر ایلام بر روی خودروهای غیر بومی و غیرساکن و اعلام محدودیت های شدید و سخت گیرانه خبر داد.
کد خبر: ۸۳۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰ 27 March 2020

به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: این طرح در راستای تصمیم کمیته اجتماعی انتظامی ستاد مبارزه با بیماری کرونا استان و به منظور جلوگیری از شیوع و گسترش هرچه بیشتر این ویروس مرگبار با همکاری عوامل انتظامی و سایر دستگاه‌های مسئول اجرا می‌شود.

وی در تشریح جزئیات اجرای این طرح افزود: در این طرح که به صورت ۲۴ ساعته تا پانزدهم فروردین ماه در تمامی ورودی‌های ایلام اعمال می‌شود، رانندگان خودروهای غیر بومی و غیرساکن شهر ایلام شناسایی و به شهرهای محل سکونت خود بازگردانده و یا از کنار گذرهای شهر عبور داده می‌شوند.

سرهنگ کهزادی در ادامه از ساکنان شهر ایلام که قصد مراجعت به محل سکونت خود را دارند خواست برای احراز هویت برای ورود به شهر حتماً مدارک هویتی خود دال بر سکونت در شهر ایلام را همراه داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: این محدودیت‌ها که در ورودی سایر شهرهای استان نیز اعمال می‌شود شامل خودروهای امدادی، درمانی، پلیس، حاملین مواد سوختی و مایحتاج مردم نمی‌شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار