معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:
معاون سیاسی وامنیتی استاندار ایلام گفت : از شب گذشته تا عصر امروز بیش از 1500 خودرو غیربومی از ورودی های استان بازگشت داده شده اند .
کد خبر: ۸۳۴۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶ 27 March 2020

معاون سیاسی وامنیتی استاندار ایلام گفت : از شب گذشته تا عصر امروز بیش از 1500 خودرو غیربومی از ورودی های استان بازگشت داده شده اند .

به گزارش تابناک ایلام ،محمد نوذری در گفتگو با خبرنگار ما با تاکید بر اجرای دستورالعمل فاصله اندازی اجتماعی درراستای کنترل انتشار ویروس کرونا اظهار کرد :همزمان با سراسر کشور این دستورالعمل از ساعت صفر جمعه شب با مشارکت همه عوامل و دستگاه های مرتبط درگیر در این طرح، بمنظورقطع زنجیره ابتلای به این ویروس آغاز شده است .

معاون سیاسی وامنیتی استاندار ایلام افزود : به موازات طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به استان ،از زمان اجرای این طرح تا این لحظه (ساعت 21) بیش از هفت هزار نفر نیز تب سنجی شدند که از این میزان 15 مورد مشکوک به ابتلای بوده اند که جهت معاینه به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

وی با اشاره به قاطعیت دستگاههای اجرای دستور العمل طرح فاصله اندازی در استان خاطر نشان کرد : به منظور حفظ سلامت مردم، اجرای طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به داخل استان با قاطعیت دنبال خواهد شد ،از اینرو از هموطنان عزیز می خواهیم که به استان ایلام سفر نکنند.

محمد نوذری با تاکید بر ضرورت پایبندی مردم به پروتکل های بهداشتی ومراقبتی گفت: با توجه به درپیش بودن "سیزده بدر" از مردم خوب استان تقاضا داریم در راستای کمک به قطع زنجیره ابتلای این ویروس و حفظ سلامت خود و عزیزانشان، این روز را در خانه بمانند.

وی در پایان همراهی بیشتر مردم در اجرای طرح های بهداشتی وپیشگیرانه و مقابله با ویروس کرونا را خواستار شدوتاکید کرد: مردم خوب استان تاکنون همراهی خوبی داشته اند ،انتظار داریم در راستای حفظ سلامت خود وعزیزانشان وبمنظور قطع سیکل ابتلای به این ویروس ،با دستگاههای مرتبط همکاری وهمراهی بیشتری داشته باشند ،چرا که بدون همراهی ومشارکت مردم ،پروتکل ها وطرح های مراقبتی و پیشگیرانه به سرانجام نخواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار