مدیرکل استاندارد ایلام ؛
مدیرکل استاندارد ایلام گفت: یک هزار و ۷۰۶ مورد دستگاه نازل سوخت سال ۹۸ با همکاری آزمایشگاه همکار به منظور جلوگیری از کم فروشی در توزیع میزان سوخت مایع در این استان مورد آزمون قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۳۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 29 March 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛مهناز همتی اظهار داشت: به منظور جلوگیری از کم ‌فروشی در توزیع میزان سوخت مایع درخواستی مشتریان، کارشناسان هر سال در سه مرحله با همکاری شرکت‌ پخش فرآورده‌های نفتی به بازرسی و آزمون جایگاه‌های نازل سوخت در استان می پردازند.

وی افزود: این تعداد بازرسی های دستگاه نازل سوخت در استان با همکاری آزمایشگاه های همکار تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران سال گذشته آزمون شدند.

همتی، انجام ۲ هزار و ۲۲۹ مورد بازرسی از آزمون و علامت گذاری وسایل سنجش سبک، ۱۲۲ مورد بازرسی از باسکول های ثابت همکف و بیش از هزار مورد مورد پلمپ گذاری وسایل توزین را از دیگر اقدامات اداره کل استاندارد استان ایلام در سال ۹۸ عنوان کرد.

همتی یاداور شد: همچنین در این مدت(سال گذشته) ۳۸ فقره پروانه علامت استاندارد تعلیق و ابطال شد.

وی، انجام ۵۳۱ فقره بازرسی از واحدهای تولیدی و صنعتی این استان توسط کارشناسان و بازرسان را از دیگر اقدامات این اداره کل بیان کرد و گفت: سال گذشته ۱۰ واحد تولید مصالح ساختمانی غیر استاندارد(تولید شن و ماسه، بتن آماده و فوم پلی استایرین) در این استان شناسایی و پلمب شدند.

مدیرکل استاندارد ایلام با اشاره به اهمیت روحیه تعامل و همکاری در پیشبرد اهداف استان در سال جدید، افزود: این اداره کل تلاش می‌کند که سطح تعاملات خود با دستگاه‌های دیگر را در مسیر اهداف کلی استان توسعه دهد./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار