مدیر فرودگاه ایلام ؛
مدیر فرودگاه ایلام گفت: از ابتدای سال‌جاری تا ۱۲ فروردین یک هزار و ۲٠٠ مسافر از طریق فرودگاه ایلام به مقصد تهران و بلعکس جابه‌جا شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷٠ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۸۳۵۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 03 April 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛محمد جواد یگانه گفت: از ابتدای سال‌جاری تا ۱۲ فروردین یک هزار و ۲٠٠ مسافر از طریق فرودگاه ایلام به مقصد تهران و بلعکس جابه‌جا شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷٠ درصد کاهش یافته است. 

وی افزود: همچنین با شیوع کرونا ویروس قیمت بلیط هواپیما با کم شدن درخواست و نبود متقاضیان سفر ۸٠ درصد کاهش یافت. 

مدیر فرودگاه شهدای ایلام اظهار کرد: پرواز صبح امروز فرودگاه شهدای ایلام لغو شد، اما پرواز ظهر با حدود ۱٠٠ مسافر برقرار است. 

وی تصریح کرد: تمام مسافران ورودی و خروجی به فرودگاه پایش ومحیط‌های فرودگاه ازجمله ترمینال عمومی بار و ترانزیت وحتی داخل هواپیما با محلول آنتی سپتیک که به تایید معاونت غذا وداروی استان رسیده ضد عفونی می‌شوند هچنین دیواره وکف سالن سرویس‌های بهداشتی با محلول آب ژاول گندزدایی می‌شوند.

یگانه یادآور شد: همچنین در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس کشنده مسافران قبل از ورود و خارج شدن از استان توسط پزشک و شبکه بهداشت شهرستان مستقر در مجموعه پایش می‌شوند. 

وی ادامه داد: تاکنون جهت ضدعفونی و گند زدایی سطح فرودگاه بیش از ۳٠٠میلیون ریال الکل خریدار و مصرف شده است.

وی خاطر نشان کرد: سلامت مردم در گروه رعایت بهداشت فردی است، لذا از مردمی که قصد خارج شدن از استان از طریق فرودگاه ایلام را دارند تقاضا می‌شود قبل از ورود، از لوازم پیشگیری مانند ماسک و دستکش استفاده کنند. 

یگانه در ادامه از آمادگی فرودگاه برای برقراری پرواز ایلام_کیش و ایلام_شیراز در صورت درخواست متقاضی خبر داد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار