فرمانده انتظامی ملکشاهی:
فرمانده انتظامی ملکشاهی از بازگشت یک هزار و ۵۰۰ خودروی غیربومی از زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۷۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 08 April 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ بهزاد ولیان اظهار کرد: به منظور کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در شهرستان، محدودیت‌های تردد و جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی و غیر ساکن در کلیه مبادی ورودی شهرستان در حال اجرا است.

وی با اشاره به محدودیت‌های تردد برای خودروهای غیر بومی و غیر ساکن، خاطر نشان کرد: از زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، بیش از ۱۵۰۰ خودرو در ورودی‌های شهرستان به شهرهای محل سکونت خود بازگشت و تعداد ۱۴۸ دستگاه خودرو نیز به علت بی توجهی و تخطی رانندگان به قوانین و اجرای طرح و سرپیچی از فرمان پلیس، اعمال قانون و جریمه شدند.

سرهنگ ولیان تصریح کرد: با اعلام تشدید محدودیت‌های تردد، امیدواریم عموم مردم و شهروندان فهیم شهرستان با حذف ترددهای غیر ضروری، به قطع شیوع این بیماری کمک کنند و در این ایام از ورود به تفرجگاه‌ها و مکان‌های تاریخی و تفریحی خودداری و سفر خود را لغو کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی در پایان با بیان اینکه اجرای این طرح یک مطالبه عمومی و مستلزم مشارکت و همکاری همه مردم عزیز است، گفت: از مردم انتظار داریم در برقراری نظم و انضباط و رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی همچون گذشته با پلیس همکاری کنند و ضمن رعایت کامل نکات بهداشتی در خانه بمانند تا با لطف و عنایت خداوند هر چه زودتر این ویروس منحوس از کشور و مردم عزیزمان دور شود./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار