معاون استاندار ایلام:
معاون توسعه و منابع انسانی استاندار ایلام از انسداد ۱۱۲ راه فرعی به تفرجگاه های شهرستان سیروان برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.
کد خبر: ۸۳۷۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 08 April 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ معروف بسطامی در بازدید از ورودی‌های شهرستان سیروان و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از انسداد ۱۱۲ راه فرعی به تفرجگاه‌ها در سیروان خبر داد و اظهار کرد: همچنین جمع آوری ۱۷۰ چادر و ۱۰ کانکس گردشگران توسط نیروی انتظامی و منابع طبیعی، اجرای طرح غربالگری توسط شبکه بهداشت و سپاه ناحیه سیروان، گندزدایی و ضدعفونی معابر، برقراری ایستگاه‌های تب سنجی در ورودی شهرستان از جمله اقدامات مجموعه مسئولان و مردم این شهرستان است.

وی در ادامه بر تداوم همکاری مردم در اجرای صحیح طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و گفت: شهرستان سیروان که تا چند وقت پیش وضعیف سفید داشت اما متأسفانه به خاطر رعایت نکردن توصیه‌ها امروز شاهد بالا رفتن آمار در این منطقه هستیم و این یک زنگ خطر برای جدی گرفتن بیماری کرونا است.

بسطامی در ادامه مبارزه صحیح و ریشه کن شدن کامل این ویروس خطرناک را مستلزم حضور و تعامل صددرصدی تمام آحاد مردم و مسئولان دانست.

وی همچنین از مردم و مسئولان خواست تا ریشه کن شدن کامل این ویروس و برگشتن به وضعیت عادی با جدیت مصوبات ستاد مقابله با کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار