مدیرکل آموزش و پرورش ایلام:
مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: ۲ نفر از نیروهای فرهنگی و بازنشسته این استان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۸۳۷۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 09 April 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ اسفندیار رستم‌زاد  افزود: فرشته صیدی معلم ۴۵ ساله ایوانی از نیروهای رسمی و دبیر ادبیات مدارس متوسطه شهرستان ایوان بود که بر اثر ابتلا به کرونا روز گذشته دار فانی را وداع گفت.

وی ادامه داد: این فرهنگی به دلیل اوضاع نامناسب جسمی بر اثر کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مصطفی خمینی(ره) شهر ایلام بستری بود که بعد از ظهر دیروز درگذشت.

وی همچنین از درگذشت اله‌مراد شفیعی از نیروهای خدماتی بازنشسته این اداره کل بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد.

پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش ایلام

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در پی درگذشت این 2 نیروی فرهنگی و بازنشسته پیام تسلیت صادر کرد که متن پیام به شرح زیر است:

خبر درگذشت ناباورانه همکاران گرانقدر و ارجمندمان مرحوم شفیعی همکار بازنشسته و مرحومه صیدی دبیر ادبیات فارسی موجب تالم و تأثر فراوان شد.

بی شک جای خالی این عزیزان سفر کرده، خاطر جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان استان را مکدر نمود چرا که خدمات آنان در توسعه فرهنگ و نشر علم و دانش و آموزش فرزندان این دیار مصداق بارز باقیات صالحاتی است که به اعتبار خالصانه و خدایی بودن به صفت بقا متصف بوده و تمامی خدمات علمی و فرهنگی ماندگار آنان هیچگاه از اذهان مردم شریف استان نخواهد رفت.

 اینجانب به نمایندگی از جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان ایلام با ابراز مراتب تسلیت و همدردی با خانواده‌های داغدار شفیعی و صیدی و سایر بازماندگان ایشان، از پروردگار متعال همجواری روح عزیزان سفر کرده را با اولیاء‌الله مسئلت می‌نمایم./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار