نماینده ایلام و  عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در این خصوص گفت : رئیس دیوان محاسبات کشور توضیح دهد بدون حضور کمیسیون برنامه و بودجه چگونه گزارش تفریغ بودجه سال ۹۷ را تدوین کرده است.
کد خبر: ۸۴۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶ 19 April 2020

تابناک ایلام ::چند روز پیش بود که شبهات مطرح شده از سوی محاسبات کشور در خصوص گم شدن مقادیر زیادی دلار 4200تومانی در دولت ، حسابی سروصدا به پا کرد .هرچند طرح این موضوع در فضای مجازی ورسانه ای کشور البته از سوی مخالفین دولت، دیوان محاسبات را مجبور به واکنش کرده و تلویحا منکر این موضوع شد ،اما کماکان واکنش ها به این ادعای رییس دیوان محاسبات ادامه دارد .

برخی بر این باورند که در ماه پایانی مجلس دهم ،رییس دیوان محاسبات کشور با طرح این شبهه در فضای مجازی ورسانه ای کشور به دنبال ادای دین به مخالفین دولت است تا بتواند نمایندگان مجلس یازدهم با دراختیار داشتن اکثریت کرسی های مخالف دولت را برای استمرار ریاست خود بر دیوان محاسبات همراه نماید.

البته با با توجه به فرآیند دست به دست شدن قدرت اجرایی در هر هشت سال یکبار ،عادل آذر به درستی می داند که پس از پایان دولت روحانی ،سکان اجرایی دولت در دستان چه جریان سیاسی قرار خواهد گرفت ،از اینرو با چنین گزارشات مبهم وحاشیه سازی مسیر  اثبات عدم همراهی خود با جریان حامی دولت را انتخاب کرده تا شاید بتواند با تکیه بر رفاقت دیرینه خود با برخی چهره های اثرگذار جریان اصولگرایی ، در دولت آینده جایگاهی برای خود دست وپا نماید .

نماینده ایلام و  عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در واکنش  به گزارش رییس دیوان محاسبات کشور  گفت : رئیس دیوان محاسبات کشور توضیح دهد بدون حضور کمیسیون برنامه و بودجه چگونه گزارش تفریغ بودجه سال ۹۷ را تدوین کرده است.
 
جلال میرزایی در واکنش به گزارش دیوان محاسبات کشور و اظهارنظر‌های سیاسی از سوی برخی جریان‌های سیاسی پیرامون این گزارش به جای راستی‌آزمایی آن گفت: چنین رویکردی تازگی ندارد. معمولا مسائلی که جنبه حقوقی و قضائی دارد سیاسی می‌کنیم تا به نتیجه خاصی منتهی نشود.
 
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هنگامی که شما حقوقی و قضائی با مساله‌ای برخورد می‌کنید، فصل‌الخطابش قانون است و موضوع خاتمه پیدا می‌کند، اما در کشور ما نمی‌خواهیم این روند طی شود و دوست داریم همیشه چیزی باشد تا برایش هزینه کنیم و فکر باقی مسائل را نمی‌کنیم.
 
وی با تاکید بر این‌که انتظار می‌رفت در تدوین و تهیه گزارش تفریغ بودجه سال ۹۷ دقت‌های لازم انجام شود، عنوان کرد: ما که می‌دانیم جامعه چه شرایطی دارد و وضعیت چگونه است، نباید کاری کنیم که افکار عمومی دچار تنش و پر‌سش‌های جدی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار