عاملان جنایت میدان امیر کبیر کرج دستگیر شدند

رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز گفت: ۴ نفر از افراد شرور و سابقه دار که به دلیل اختلاف شخصی، فردی را با سلاح سرد به شدت مورد ضرب و جرح قرار داده و سپس متواری شده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۴۰۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸ 20 April 2020
به گزارش «تابناک البرز»؛ سرهنگ نور محمد فتحی زاده در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری خونین در میدان امیرکبیر کرج، شناسایی و دستگیری ضاربان در دستورکار پلیس امنیت عمومی استان البرز قرار گرفت.
وی با بیان اینکه متهمان در محل حادثه هیچگونه ردی از خود برجای نگذاشته بودند، افزود: با تلاش‌های شبانه روزی و انجام تحقیقات گسترده پلیسی محرز شد که ۲ نفر از بستگان مصدوم با اجیر کردن و پرداخت مبلغ هنگفت به ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار، قصد به قتل رساندن نامبرده را داشتند.
این مقام انتظامی افزود: متهمان پس از اطلاع از زنده ماندن فرد موردنظرشان و انتقال وی به بیمارستان، مجددا به بیمارستان مراجعه کرده و قصد سوء قصد به جان وی و به قتل رساندنش را داشتند که با هوشیاری ماموران شناسایی و قبل از وقوع هرگونه جنایتی در یک اقدام غافلگیرانه تمامی ۴ متهم دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس امنیت عمومی منتقل شدند.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز با اشاره به اینکه متهمان به صراحت به جرایم خود معترف شدند خاطرنشان کرد: پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت و عاملان ناامنی و شرارت مصمم است و با افرادی که امنیت جامعه را مختل کنند به شدت برخورد خواهد کرد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار