امروز صبح یک کانال تلگرامی با پوستین اصلاح طلبانه  اما اندورنی معامله گرانه ای که با هیچ یک از مسلک ومرام های اصلاح طلبی سنخیت ندارد،با اقدامی کاملا غیر حرفه ای که حتی از مبتدی ترین رسانه ها انتظار چنین رفتاری نمی رود ،با کپی برداری از غیر مسئولانه از مصاحبه "محمدکاظم انبارلویی "در روزنامه رسالت ،بنام دکتر جلال میرزایی و به منبع مجعول " ایلنا" منتشر نمود.
کد خبر: ۸۵۰۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹ 16 May 2020

تابناک ایلام::در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی ،جلال میرزایی بعنوان کاندیدای جریان اصلاح طلب استان توانست با کسب بیش از 60هزار رای بعنوان نماینده این جریان راهی مجلس شورای اسلامی شود. در طول مدت چهار سال گذشته این نماینده برخلاف بسیاری از همکارانش ،با اثبات پایبندی و اصرار بر مشی سیاسی وباقی ماندن بر منشورهای اصلاح طلبی ،توانست دیدگاه خود را نیز در سطح کلان بر مدار  تفکر اصلاح طلبانه  ترسیم نماید .

انتصاب بعنوان رییس کمیته سیاسی فراکسیون امید،دیدار با بزرگان این جریان وهمچنین اظهار نظرهای اصلاح طلبانه، مهمترین دلیل بر مقبولیت سیاسی و جریانی جلال میرزایی از سوی همکارانش در مجلس شورای اسلامی و بسیاری از چهره های برجسته اصلاح طلب قابل استناد است .

در حوزه حمایت از لوایح وطرح های مهم نظیر برجام واف ای تی اف، بعنوان بزرگترین و چالش برانگیز ترین  برنامه های  روحانی در دولتهای یازدهم ودوازدهم نیز ابراز عقیده وحمایت های میرزایی قابل کتمان نیست ،بگونه ای که مواضع شفاف وی در حمایت از این طرح ها،بارها  خشم مخالفین فکریش را بر انگیخت و از تیرزهرآگین بداخلاقی های رسانه ای در امان نماند.

این روزها در حالیکه جلال میرزایی آخرین روزهای حیات نمایندگی خود را سپری می کند وانتظار می رود اتاق فکر تخریب گر این نماینده اصلاح طلب استان نیز کرکره اش را پایین بکشد ،اما استمرار بد اخلاقی های رسانه ای که با انتحار اخلاقی وحرکت به سمت جعل اخبار ،حاضر به متارکه مشی بداخلاقانه خود نیست ، نشان می دهد که میرزایی باید همچنان خود را در معرض تخریب های دامنه دار یک جریان رسانه ای جهت دار و مشکوک بداند.

امروز صبح یک کانال تلگرامی با پوستین اصلاح طلبانه  اما اندورنی معامله گرانه ای که با هیچ یک از مسلک ومرام های اصلاح طلبی سنخیت ندارد،با اقدامی کاملا غیر حرفه ای که حتی از مبتدی ترین رسانه ها انتظار چنین رفتاری نمی رود ،با کپی برداری غیر مسئولانه از مصاحبه "محمدکاظم انبارلویی "در روزنامه رسالت ،آن را بنام دکتر جلال میرزایی و به منبع مجعول " ایلنا" منتشر نمود.

اگرچه هر مخاطب  ولو غیر سیاسی با مطالعه این مصاحبه در خصوص برجام  و تطبیق آن با دیدگاههای سیاسی دکتر میرزایی ،مجعول و ساختگی بودن این مطلب برایش مسجل می شود ،امادر عین حال خبرگزاری ایلنا نیز با انتشار تکذبیه ای از جعلی بودن این گفتگو پرده برداشت .

در تکذیبیه ایلنا آمده است:ساعتی پیش مصاحبه‌ای با «عنوان خیر و برکت برجام کجاست که آقای روحانی هر از چند گاه یک بار درباره آن حرف می‌زند؟» در کانال‌ تلگرامی اصلاحات نیوز به نام ایلنا منتشر شد؛ خبرگزاری ایلنا قویا این مصاحبه را تکذیب و این اقدام غیرحرفه‌ای را محکوم می‌کند. 

گفتنی است کانال تگلرامی اصلاحات نیوز یادداشت منتشر شده به قلم محمدکاظم انبارلویی در روزنامه رسالت را به نام جلال میرزایی در این کانال کار کرده‌اند.

https://resalat-news.com/?p=21705

در پی انتشار این خبر همچنین جلال میرزایی عضو فراکسیون امید نیوز هم در تماس با ایلنا ضمن انتقاد از این اقدام خارج از اخلاق، انجام چنین مصاحبه‌ای را تکذیب کرد.

 متعاقبا کانال تلگرامی اصلاحات نیوز نیز با انتشار مطلبی ضمن عذرخواهی از جلال میرزایی ،این مطلب را نشات گرفته از یک اشتباه قلمداد کرده ونوشته است ؛

 پیرو انتشار خبری در اصلاحات نیوز با عنوان ( میرزایی: خیر و برکت برجام کجاست که آقای روحانی هر از چند گاه یکبار درباره آن حرف می‌زند/ایلنا) که بازنشر شده از سایت شهرخبر بوده است، پس از بررسی تحریریه اصلاحات نیوز مشخص شد چنین خبری در خروجی ایلنا وجود نداشته و خبر مذکور اولا با منبع روزنامه رسالت بوده، دوما به قلم محمدکاظم انبارلویی بوده است که اشتباها با نام آقای میرزایی در خروجی این رسانه قرار گرفته است. 

اصلاحات نیوز ضمن اصلاح خبر، بابت این خطا ابتدا از مخاطبین فهیم خود، خبرگزاری ایلنا و آقای میرزایی برای این اشتباه سهوی عذرخواهی می‌کند

اگرچه در این مطلب ،اصلاحات نیوز با پی بردن به اشتباه فاحش غیر اخلاقی وغیر حرفه ای خود از مخاطبین وشخص جلال میرزایی عذرخواهی نموده است ،اما شکل گیری چنین اتفاقات عجیبی آن هم در یک کانال باسابقه و مدعی اصلاح طلبی نمی تواندصرفا ازیک اشتباه تایپی نشات گرفته باشد.
 
به طور قطع این اتفاق خروجی اقدامات هدفمند جریانی است که در اتاق های فکر دوران  پسانمایندگی میرزایی را به عنوان یک خطر ومانعی بزرک بر سر راه اهداف وامیال قدرت طلبانه خود تلقی کرده و با تمسک به اقدامات نخ نما و غیر اخلاقی سعی بر تخریب این چهره اصلاح طلب و کنار زدن وی در راستای  تسهیل در رسیدن به منافع و مطامع فردی وباندی دارند.
 
مضافا اینکه اقدام  کانال اصلاحات در جعل غیر حرفه ای یک مطلب به قلم یک چهره اصولگرا  وانتساب هدفمند آن به یک چهره اصلاح طلب پرده از ریشه دواندن فساد وبی اخلاقی در بین رسانه هایی خواهد افکند که این روزها  بعنوان  " اسب تراوا " در باروی یک جریان ریشه دار فکری قرار گرفته اند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار