استاندار ایلام یکی از آفت های نظام مدیریتی در استان را استفاده نکردن از تجربیات نخبگان و مدیران سابق عنوان و بر لزوم اصلاح این رویه تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۰۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ 16 May 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشست اعضای شورای اداری استان با قدردانی از تلاش های مجموعه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی طی چهار سال گذشته و آرزوی موفقیت برای نمایندگان منتخب استان در دوره جدید اظهار داشت: یکی از آفت های نظام مدیریتی در استان کوتاه بودن دوره مدیریت بویژه در میان نمایندگان مجلس است که بیشتر تک دوره ای هستند.

وی خواستار انجام فعالیت های پژوهشی برای بررسی دلایل یک دوره ای بودن نمایندگی در ایلام شد و افزود: نمایندگان در ۲ سال اول حضور در صحن مجلس آشنایی چندانی با قوانین و مقررات ندارند و در سال های سوم و چهارم با کسب تجربه بر امور مسلط می شوند ولی این زمان برای انجام وظایف محوله بسیار کم است.

مدیران کمترین چالش را با نمایندگان ایلام در مجلس داشتند

استاندار ایلام گفت: خوشبختانه همراهی و هماهنگی تیم مدیریتی استان با مجموعه نمایندگان بسیار خوب بود و کمترین چالشی طی این مدت با وجود برخی اختلاف دیدگاه ها داشتیم.

سلیمانی دشتکی با انتقاد از برخی رویه ها بویژه در استان های کوچکی همچون ایلام مبنی بر تخریب مدیران سابق و نمایندگان آنرا نخبه کشی توصیف کرد و یادآور شد: باید از تجربیات مدیران و نمایندگان سابق استان که نتیجه سال ها حضور در مناصب مختلف بوده برای پیشبرد امور و جلوگیری از آزمون و خطا کردن بهره برد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به توفیقات استان در سال های اخیر بویژه در 2.5 سال گذشته اشاره و تاکید کرد: جذب حدود ۴۹۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری و آماده افتتاح بودن چندین پروژه بزرگ به ارزش ۳۰۰ هزار میلیارد ریال موفقیت بزرگی است که در سال های اخیر با تلاش مجموعه مدیریتی استان و همراهی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی محقق شده است.

وی اضافه کرد: وزارت نفت پروژه های بزرگی را در استان در دست اجرا دارد که تکمیل نهایی چندین پروژه پتروشیمی و ان جی ال و پالایشگاه نویدبخش ورود استان به چرخه استان های صنعتی کشور است، پروژه هایی در استان در مراحل اجرا قرار دارند که روزگاری برای مردم ایلام آرزو محسوب می شدند.

نمود سرمایه گذاری ها در ایلام را سال های آینده می بینیم

استاندار ایلام گفت: سال گذشته به نسبت سال ۹۷ رشد ۲۰۰ درصد سرمایه گذاری را در استان شاهد بودم که از این نظر رتبه نخست کشور را جذب کردیم که نمود آنرا در سال های آینده شاهد خواهیم بود.

سلیمانی دشتکی با اشاره به برخی اظهارنظرها در خصوص نرخ فقر و نرخ فلاکت در استان تاکید کرد: نرخ فلاکت شامل افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی می شود که باید از منظری جدا مورد ارزیابی کارشناسی قرار گیرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار