کد خبر: ۸۵۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲ 16 May 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ همزمان با نخستین روز از گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های مختلف اجرایی استان ایلام روز شنبه با حضور در بهشت رضا به شهدای گرانقدر ادای احترام کردند.

در این آئین که آغازگر برنامه های هفته روابط عمومی بود، مسئولان روابط عمومی ادارات و دستگاه های اجرایی استان ایلام با قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل به شهدای گمنام بهشت رضا شهر ایلام و آرمان های هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

مدیر کل روابط عمومی و تشریفات استانداری ایلام در این آئین با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی این روز را فرصتی مغتم برای تجلیل از تلاش های فعالان این عرصه عنوان کرد و گفت: برنامه‌های هفته روابط عمومی امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

آیت قیصربیگی افزود: نشست ویدیو کنفرانس استاندار ایلام با مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها، دیدار هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، تجلیل از روابط عمومی های فعال، نشست فضای مجازی با روابط عمومی ها و برگزاری دوره های آموزشی ویژه مدیران روابط عمومی از برنامه های هفته روابط عمومی در استان است.

در ادامه این برنامه مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی همچنین با حضور بر مزار درگذشتگان حوزه رسانه و روابط عمومی با  قرائت فاتحه یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری شده است.

                                                                             

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار