مدیرکل کمیته امداد استان ایلام:
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: سال گذشته تعداد ۲۵۱ پروژه عمرانی در زمینه مسکن برای مددجویان کمیته امداد شهرستان سیروان اجرا شده است.
کد خبر: ۸۵۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱ 17 May 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ قنبر موسی نژاد در آیین واگذاری تعداد دو واحد مسکونی به مددجویان شهرستان سیروان که با حضور فرماندار و امام جمعه این شهرستان صورت گرفت با برشمردن برخی از فعالیتهای مسکن این نهاد گفت: برای انجام این تعداد فعالیت عمرانی بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد فعالیت عمرانی، ۷۳ مورد کمک به ساخت مسکن ،۱۸۸ مورد تعمیرات کلی و جزئی مسکن و ۹۰ مورد لوله کشی گاز بوده است.

وی با بیا اینکه این نهاد توجه ویژه ای به موضوع مسکن مددجویان دارد گفت: خوشبختانه با تلاشهای صورت گرفته مشکل مسکن مددجویان این نهاد در شهرستانهای تابعه و از جمله شهرستان سیروان به حداقل رسیده است.

امام جمعه شهرستان سیروان نیز در این آیین گفت: تأمین مسکن مددجویان و قشر نیازمند یکی از ماندگارترین خدمات کمیته امداد است.

حجت الاسلام فریادی تصریح کرد: کمیته امداد از معدود نهادهایی است که در روستاها و مناطق دورافتاده خدمت رسانی همه جانبه به نیازمندان ارائه می دهد و ساخت مسکن برای خانواده ها نمود بارز این نوع خدمات است.

فرماندار شهرستان سیروان نیز با تمجید از خدمات کمیته امداد به قشر محروم این استان گفت: خدمات این نهاد به مردم نمود بارز خدمات بی منت است.

جواد رحیمی مقدم با عنوان اینکه کمیته امداد همواره خدمات بی منت به نیازمندان ارائه می دهد افروز: محرومین و نیازمندان حق بزرگی بر گردن نظام دارند و ما نباید برای خدماتی که به آنان ارائه می دهیم بر آنها منت بگذاریم.

شایسته ذکر است در این آیین، تعداد دو واحد مسکونی به مددجویان بی سرپرست فاقد مسکن در این روستا واگذار شد.

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان ایلام برای ساخت این دو واحد مسکونی مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که اعتبار آن با مشارکت این نهاد و خیرین تأمین شده است./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار