مدیرکل آموزش و پرورش ایلام ؛
مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: پس از اعلام بازگشایی مدارس از ابتدای هفته جاری ۶۳۰ کلاس درس با حضور چهار هزار و ۷۵۰ دانش آموز در این استان دایر شد.
کد خبر: ۸۵۱۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰ 18 May 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ رضا زینی وند  اظهار داشت: از مجموع ۱۰۰ هزار دانش آموز این استان در یک هزار و ۱۲۸ واحد آموزشی این تعداد از دانش آموزان در کلاس های درس برای رفع اشکال و فراگیری مطالب حضور یافتند.

وی افزود: در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی مدارس این استان به ۱۶ منطقه تقسیم شده است که همه موارد ضدعفونی و مراقبت های بهداشتی توسط بهورزان، دهیاران و مدیران مدارس اجرا می شود.

زینی وند گفت: با توجه به بررسی های انجام شده در هر کلاس پنج تا شش دانش آموز و در برخی کلاس ها یک تا دو نفر حضور داشته اند.

وی اظهار داشت: این کلاس ها برای دانش آموزانی است که از دسترسی به فضای مجازی و برنامه شاد محروم هستند و یا نیاز به رفع اشکال سوالات درسی به صورت حضوری دارند.

وی تاکید کرد: همه موارد بهداشتی و پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت مبنی بر رعایت بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی در راستای پیشگیری از کرونا رعایت می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از ضد عفونی همه کلاس های درس خبر داد و گفت: مواد گندزدایی مورد نیاز تامین و در اختیار مدارس قرار گرفته است.

مدارس استان ایلام همزمان با سراسر کشور از روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه بازگشایی شد اما حضور دانش آموزان الزامی نیست./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار