- مدیرکل کمیته امداد و دبیر ستاد زکات استان گفت: ۳۰۰ پایگاه در این استان به منظور جمع آوری زکات فطریه مردم تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۸۵۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 18 May 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قنبر موسی نژاد  در نشست ستاد زکات استان ایلام با محور عید فطر افزود: در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر ۵۰ هزار پاکت مخصوص جمع آوری فطریه بین مردم مناطق مختلف استان در حال توزیع است.

وی با عنوان اینکه تبلیغ در زمینه پرداخت زکات فطریه و آگاهی بخشی به مردم ضروری است ادامه داد: به همت ستاد زکات استان دو هزار و ۵۰۰ پوستر تبلیغاتی نیز در سطح استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه و جماعات نقش مهمی در زمینه تبیین موضوع زکات فطریه دارند، افزود: فرمانداران و بخشداران نیز باید در این زمینه مشارکت و زمینه جمع آوری زکات فطریه در نقاط مختلف استان را فراهم کنند.

دبیر ستاد زکات استان با ذکر اینکه موسساتی مجوز جمع آوری زکات فطریه در استان را دارند که پیش از این مجوز و کارت مخصوص جمع آوری زکات را از ستاد زکات استان دریافت کرده اند، افزود: نیروی انتظامی باید با افرادی که بدون مجوز از این ستاد اقدام به جمع آوری زکات فطریه می کنند برخورد و از اینکار جلوگیری کند.

وی گفت: متولیان جمع آوری زکات فطریه باید مبالغ جمع آوری شده را همان روز به حساب دبیرخانه ستاد زکات واریز کنند و بر اساس تمهیدات اندیشیده شده مبالغ زکات فطریه نیز توسط دبیرخانه ستاد زکات بلافاصله برای توزیع در بین نیازمندان در اختیار جمع آوری کنندگان قرار می گیرد.

حجت الاسلام محمد فتاحی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این نشست با اشاره به اینکه مبلغان مذهبی در ۱۲۰ نقطه استان در طول ماه مبارک رمضان حضور داشته اند، گفت: برای برپایی نماز عید سعید فطر در حدود ۱۲۰ نقطه از استان آمادگی داشته و تمهیدات لازم اندیشیده شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار