نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: روابط عمومی ها در پاسخگویی مدیران، اطلاع رسانی عملکرد، تحقق اهداف سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی نقش مهم و تعیین کننده ای دارند.
کد خبر: ۸۵۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 19 May 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ اله نور کریمی تبار  در نشست شورای روابط عمومی های استان ایلام اظهار داشت: روابط عمومی علم و هنری است که درون و برون سازمان را به هم وصل می کند، در واقع روابط عمومی ها یک وظیفه مدیریتی و در جایگاه مشاورانی برای مدیران دستگاه های اجرایی هستند که نقش و جایگاه تعیین کننده ای را در فرآیند تصمیم گیری به منظور اجرای برنامه ها و سیاست های آن مجموعه برعهده دارند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها با سعه صدر نقش اطلاع رسانی خود را ایفا می کنند، افزود: در برابر یک مسوولیت سنگین بدون سعه صدر نمی‌توان مشکلات را تحمل کرد و در صورتیکه انسان مغلوب هیبت کار یا مسوولیت شود موفق نخواهد شد چرا که باید اعتماد به نفس خود را حفظ کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: یکی از نیازهای ضروری جامعه ها حضور روابط عمومی است که از سویی با اشراف اطلاعاتی به عملکرد مدیریت و سازمان ها تسلط دارند و از سویی نیز با توجه به ارتباط با مردم و آشنایی با مشکلات آنها این ارتباط دوسویه را با هنر خود بیان می کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: در دنیای رسانه ای امروز جایگاه روابط عمومی ها فوق العاده است و بدون نقش فعال آنها هیچ مدیری موفق نیست چرا که هنر انتقال عملکردها و ارتباط با رسانه ها و اقناع مخاطب کار آنها است.

وی یادآور شد: روابط عمومی ها همچنین باید تکریم ارباب رجوع و مطالبه از سازمان را مورد توجه قرار دهند و نقاط قوت را تقویت و کاستی ها را مورد بازبینی قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام نیز در این نشست گفت: روابط عمومی ها برای ارائه عملکرد و بیان مباحث بین مردم و مسوولین بسیار اثرگذار هستند.

محمد نوذری اظهار داشت: با توجه به اینکه ۱۶۰ روابط عمومی در فرمانداری ها و دستگاه ها استان فعالیت دارند می توان گفت که نقش یک رسانه را به خوبی ایفا می کنند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مردم و مسوولین هستند و نقش آنها بارز و برجسته است، تصریح کرد: چند نقش برجسته روابط عمومی ها در استان که به صورت ویژه باید به آنها توجه کرد سیل سال گذشته است که دوشا دوش مسوولان و مردم اطلاع رسانی کردند.

نوذری با اشاره به بحث انتخابات و کسب رتبه سوم استان در مشارکت سیاسی در کشور گفت: بخشی از این مهم نیز مدیون نقش رسانه ها و روابط عمومی ها است.

وی عملکرد روابط عمومی های استان در ۲ سال گذشته را قابل قبول دانست و گفت: در زمینه کرونا نیز روابط عمومی ها با ایجاد پویش ها، کمپین ها و تولید محتواهای مفید بسیار تاثیر گذار بوده اند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار