مدیر کل بنیاد مسکن استان ایلام گفت: سال گذشته ۲۱۰ میلیارد ریال وام و کمک بلاعوض مسکن و معیشتی به سیلزدگان دهلرانی پرداخت شد.
کد خبر: ۸۵۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱ 20 May 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حبیب اله محبی  اظهار داشت: از این میزان ۶۰ میلیارد ریال به صورت بلاعوض و مابقی به صورت تسهیلات قرض الحسنه به سیل زدگان دهلرانی پرداخت شده است‌.

وی با اشاره به وضعیت احداث و تعمیر واحدهای مسکونی در مناطق سیل زده شهرستان دهلران افزود: با این میزان تسهیلات کار ساخت ۶۸۹ واحد در دستور کار قرار گرفت که از این تعداد ۲۳۶ واحد معیشتی، ۲۴۹ واحد تعمیری شهری و روستایی، ۹۲ واحد احداثی شهری و ۱۱۲ واحد هم احداثی در روستاها بود که تمامی این واحدها تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام با اشاره به کمک بلاعوض ۲ میلیارد ریالی به واحدهای مسکونی نیمه تمام در این شهرستان یادآور شد: این واحدها که از محل طرح ویژه تسهیلات گرفته بودند برای تکمیل آنها اقدامات لازم انجام گرفت.

محبی اضافه کرد: همچنین در این‌ مدت( سال گذشته) ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای طرح ویژه در این شهرستان پرداخت شد که از این محل ۱۴۹ واحد بهره برداری یا در مراحل پایانی کار هستند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار