معاون سیاسی فرماندار دهلران؛
معاون سیاسی فرمانداری دهلران گفت : سازمانهای مردم نهاد که در حوزه محیط زیست فعالیت می کنند یاورنیروهای منابع طبیعی در مواقع اطفاء حریق باشند.
کد خبر: ۸۵۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸ 20 May 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ عیسی درویشی در حاشیه بازدید از اداره منابع طبیعی شهرستان دهلران در گفتگو با خبرنگار ما گفت: عملکرد منابع طبیعی شهرستان دهلران در حوزه جنگل کاری در عرصه‌های ملی وبیابانی قابل تقدیر است.

وی گفت: خوشبختانه نظام در حوزه‌های مختلف خدمات قابل توجهی در مناطق مختلف کشور ارائه داده است و تکریم مردم هم از موضوعات مهمی است که در کشور ما به خوبی صورت می‌گیرد.

درویشی به اقدمات منابع طبیعی شهرستان دهلران اشاره کرد گفت: یکی موضوعات مهم جلوگیری از آتش سوزی در عرصه‌های ملی و طبیعی است که خوشبختانه طبق بررسی‌های صورت گرفته ایجاد آتش بر در جنگل‌ها و مراتع شهرستان اقداماتی صورت گرفته است.

معاون سیاسی فرمانداری شهرستان دهلران عنوان کرد : با توجه به ویروس کرونا ضرورت دارد همه ادارت شهرستان در بحث فاصله اجتماعی نکات بهداشتی واز طرفی تکریم ارباب رجوع را در دستور کار خود داشته باشند ودر بازدیدی که از ادارت مختلف شهرستان در این راستا صورت گرفته رضایت بخش بوده است.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان دهلران گفت: در سال گذشته ۵ هزار هکتار از ارضی شهرستان دهلران نهالکاری شده است.

نصر الله پارسه گفت : باتوجه به تاکید مدیرکل محترم منابع طبیعی استان در بحث توسعه جنگل در عرصه‌های بیابانی شهرستان دهلران این اداره در کاشت نهال یکی از شهرستانهای پیشرو استان است.

وی افزود: باتوجه به اینکه شعار منابع طبیعی با مردم و برای مردم است علاوه بر تاکید مدیرکل منابع طبیعی مبنی بر تکریم ارباب رجوع خود پرسنل منابع طبیعی شهرستان نیر به این مهم توجه جدی دارند./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار