ورود دادستان دهلران به پرونده تهدید سلامت شهروندان؛
هفته گذشته بود که این رسانه با انشتارمطلبی با عنوان فاجعه زیست محیطی و انسانی در معدن زباله دهلران / رئیس کل دادگستری و دادستان ونهاد های مسئول به موضوع ورود کنند که خوشبختانه بعد ازانتشار این گزارش شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهلران ومحیط زیست در راستای تهدید بهداشت عمومی به موضوع ورود کردند که شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهلران با تشکیل پرونده وارائه مستندات در خصوص تهدید بهداشت عمومی پرونده را به داستانی ارسال کرد واین بار دادستان دهلران به موضوع سلامت شهروندان ورود کرده است.
کد خبر: ۸۵۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 21 May 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ دادستان عمومی وانقلاب شهرستان دهلران گفت : باتوجه به حساسیت موضوع وتشکیل پرونده توسط دادستگاه مرتبط این دادستانی حسب وظیفه خود به مو ضوع ورود کرده است.

صابر نجومی در گفتگو با تابناک گفت : باتوجه به مشکلات که در معدن زباله شهرستان دهلران وجود دارد دادستانی برای رفع مشکلات مهلت یک ماه به شهرداری دهلران داده است.

وی بیان داشت : در خصوص مشکلات معدن زباله شهر دهلران شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گزارش کاملی همراه با مستندات به این دادستانی ارائه داده است.

نجومی بیان داشت : در راستای سلامت عمومی این داستانی به صورت ویژه ورود خواهد کرد ودستگاه های مرتبط وکسانی که بخواهند سلامت شهروندان را به خطر بیندازند برابر قانون برخود خواهد کرد.

دادستان دهلران تصریح کرد : اگر شهرداری دهلران در مهلت یک ماه مشکلات سایت زباله شهر را مرتفع نکند این دادستانی برابرماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی به عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی برخورد قضایی با شهرداری دهلران خواهد داشت ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار