فرماندار سیروان گفت: سیروانی های مقیم مرکز با مشارکت دیگر خیرین این شهرستان ۱۱ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات پزشکی به مرکز بهداشتی و درمانی لومار کمک کردند.
کد خبر: ۸۵۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 25 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛جواد رحیمی مقدم اظهار داشت: سیروانی های عضو جامعه‌ ایلامیان مقیم مرکز در راستای کمک به مبارزان جبهه‌ سلامت به تجهیز درمانگاه شهرستان سیروان اقدام کردند.

وی یادآور شد: این خیرین با تشکیل یک گروه، ایده‌ خرید تجهیزات برای این درمانگاه را دنبال کردند تا علاوه بر ارائه‌ خدمات پزشکی در لومار و تکمیل این زیرساخت، گامی در زمینه کاهش مراجعه بیماران این شهرستان به مناطق دیگر بردارند.

فرماندار سیروان گفت: این افراد با سرمایه‌گذاری خیرین سیروانی ساکن تهران، موفق به خرید یک دستگاه چند کاره شامل دستگاه دوقلوی الکتروکاردیوگراف شش کاناله، الکتروشوک و اکوسونوی پرتابل شدند.

رحیمی مقدم افزود: قیمت این دستگاه در بازار آزاد حدود ۶۵ هزار دلار یعنی معادل بیش از ۱۰ میلیارد ریال است که با ارتباطات ایجاد شده توسط اعضای جامعه‌ ایلامیان مرکز و دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام، دستور برخورداری بیش از ۷۰ درصد تخفیف وزارتخانه و همچنین اختصاص ارز دولتی فراهم شد به همین دلیل حدود هفت میلیارد ریال کمتر از قیمت بازار آزاد از سوی خیرین هزینه شد./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار