مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: برای رفع نقاط حادثه خیز پروژه چهارخطه شدن ورودی شهر ملکشاهی با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرایی شدن است.
کد خبر: ۸۵۴۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 25 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام، علی اصغر کاظمی اظهار کرد: عملیات چهار خطه کردن ورودی شهر ملکشاهی در دو قطعه جمعا به طول ۴.۵ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی حدود ۲۰ درصد در دست احداث بوده و هم اکنون در حال رفع معارضین محلی هستیم تا روند اجرای طرح تسریع یابد.

وی هدف از اجرای این طرح ها را اصلاح مسیر، رفع نقاط پرحادثه و از همه مهم تر روان سازی ترافیک عنوان کرد و افزود: محور ایلام- ملکشاهی- مهران به عنوان مسیر دوم اربعین در استان از اهمیت بالایی بر خوردار است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با اشاره به شتاب پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح سه راهی ملکشاهی در محور ایلام- بدره- دره شهر تصریح کرد: طول این تقاطع ۴.۵  کیلومتر است و پل رو گذر آن با دو دهانه ۱۹ متری تکمیل شده و هم اکنون پیمانکار مشغول عملیات خاکبرداری و خاکریزی رمپهای طرفین پل است.

وی خاطر نشان کرد: ۱۳۰ هزار متر مکعب از ۳۵۷ هزار متر مکعب خاکبرداری و ۳۵ هزار متر مکعب از ۵۳ هزار متر مکعب خاکریزی این تقاطع انجام شده و پیمانکار در حال ادامه عملیات اجرایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار