مدیر جهاد کشاورزی ایلام:
مدیر جهاد کشاورزی ایلام با اشاره به آغاز برداشت غلات در سطح ۱۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان ایلام، گفت: ۴۲ دسـتگاه کمباین کار برداشت غلات را در ایلام را انجام می دهند.
کد خبر: ۸۵۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ 25 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام، شریف خدامرادی اظهار کرد: با توجه به فصل برداشت غلات در شهرستان شامل گندم، کلزا و جو تمهیدات لازم از سوی اداره جهاد کشاورزی شهرستان برای برداشت محصولات اندیشیده شده است.

وی عنوان کرد: وجود شرایط مساعد آب و هوایی، شهرستان ایلام را به یکی از مناطق مستعد کشت و تولید غلات و حبوبات در استان تبدیل کرده است.

وی افزود: ۱۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان ایلام به کشت گندم و جو اختصاص یافته و برای برداشت غلات در شهرستان ۴۲ کمباین در نظر گرفته شده است.

خدامرادی تصریح کرد: پیش بینی می شود بیش از چهار هزار تن گندم و هفت هزار و ۵۰۰ تن جو برداشت می شود.

مدیر جهاد کشاورزی ایلام اظهار کرد: جهاد کشاورزی شهرستان برای حمایت از کشاورزی شهرستان ۱۰۰ تن بذرگواهی شده و یک هزار تن انواع کودهای شیمیایی بین کشاورزان توزیع کرده است.

وی از آغاز برداشت حبوبات از مزارع این شهرستان خبر داد و بیان کرد: کار برداشت از مزارع حبوبات شهرستان ایلام در سطح ۳۸۰ هکتار شامل نخود و عدس از چند روز پیش آغاز و پیش بینی می شود از این سطح حدوداً ۲۰۰ تن محصول تولید شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار