رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام گفت: در سطح استان روند بیماریابی افزایش یافته و بیشتر تست ها از افرادی گرفته می‌شود که کوچکترین علائم مشکوک به بیماری کرونا را دارند.
کد خبر: ۸۵۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱ 25 May 2020

به گزارش تابناک ایلام، محمد کریمیان اظهار کرد: در سطح استان روند بیماریابی افزایش یافته و بیشتر تست ها از افرادی گرفته می‌شود که کوچکترین علائم مشکوک به بیماری کرونا را دارند.

وی تصریح کرد: موارد مثبت افزایش یافته در سطح استان حاصل بیماریابی فعالانه همکاران ما در سطح حوزه‌های مختلف دانشگاه است که با یافتن بیماران مبتلا به کرونا، از انتقال بیماری به اطرافیان و دیگر افراد جامعه جلوگیری می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: نظارت بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سطح جامعه به صورت جدی دنبال می‌شود و در جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا نیز بر این اصل و رعایت پروتکل های بهداشتی مربوطه تاکید شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر غربالگری گروه‌های پرخطر در سطح استان در حال انجام است و بیماریابی در سطح جامعه برای یافتن بیماران مثبت کرونا افزایش یافته و آزمایشگاه های مربوطه در سطح دانشگاه نیز ایام پرکاری را در حال سپری کردن هستند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار