معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به اینکه سرمایه گذاری از مهمترین اولویت های استان است، افزود: مسئولان استان از جمله فرمانداران در زمینه کاهش فرآیند صدور مجوز و تسهیل امر سرمایه گذاری همکاری لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 28 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام، حیدر نعمتی در دیدار با فرمانداران ایلام اظهار کرد: اطلس سرمایه گذاری این استان با همکاری ستاد سرمایه گذاری و اداره کل منابع طبیعی تهیه و تدوین می شود.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری از مهمترین اولویت های استان است، افزود: مسئولان استان از جمله فرمانداران در زمینه کاهش فرآیند صدور مجوز و تسهیل امر سرمایه گذاری همکاری لازم را داشته باشند.

نعمتی اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات استان در زمینه تسهیل در سرمایه گذاری، صدور مجوزهای بی نام سرمایه گذاری در استان است که در این زمینه ۱۷۳ مجوز بی نام در استان صادر شده است.

وی افزود: طی ماه های اخیر نرخ بالای تورم در استان ایلام به عنوان مشکل اصلی در استان شناخته می شود که باید این مشکل عارضه یابی و آسیب شناسی شود.

وی تصریح کرد: قرار است یک بررسی پژوهشی درباره نرخ بالای تورم در استان انجام شود و البته فرمانداران نیز در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

معاون استاندار ایلام بیان کرد: باید بررسی شود در کدام شهرستان چه نوع کالا یا خدماتی گران است، البته فرمانداران نکات اصلی و موثر در تورم شهرستان خود را اعلام کنند./ع

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار