مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: ورود مدیران و کارکنان صنعت پتروشیمی ایلام به حوزه نیکوکاری و مشارکت در دستگیری از نیازمندان اقدامی قابل ستایش است.
کد خبر: ۸۵۷۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ 01 June 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  قنبر موسی نژاد در نشست مشترک با مدیرعامل و تعدادی دیگر از مدیران شرکت پتروشیمی ایلام که به منظور هماهنگی در زمینه راه اندازی مرکز نیکوکاری در این حوزه صنعتی که قرار است در آینده نزدیک صورت بگیرد بیان کرد: اینکه مدیران و کارکنان صنعت پتروشیمی ایلام تصمیم گرفته اند که در کنار فعالیت صنعتی به حوزه دستگیری و کمک به نیازمندان هم ورود پیدا کنند کاری پسندیده بوده و ما این اقدام را ارج می نهیم.

وی با تقدیر از مدیریت پتروشیمی ایلام برای پذیرفتن این مسئولیت اجتماعی و زمینه سازی برای ورود به این عرصه افزود: پتروشیمی ایلام و کارکنان این صنعت خوشبختانه در ماه مبارک رمضان نیز در زمینه کمک به نیازمندان استان وارد عرصه شده و توانستند کمکهای قابل توجهی جمع آوری و برای توزیع در بین نیازمندان در اختیار کمیته امداد قرار دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه وجود افراد نیازمند در جامعه یک آزمایش بزرگ برای افراد غنی و توانگر است تصریح کرد: خوشبختانه در این استان افراد نیکوکار و سخاوتمند زیادی داریم که بارها در چنین صحنه هایی حس مسئولیت پذیری خود در برابر نیازمندان را نشان داده اند.ضمن اینکه اعتقاد داریم چنانچه هر مسلمان به وظیفه دینی خود عمل کند قطعاً فقردر جامعه از بین خواهد رفت.

موسی نژاد با عنوان اینکه مرکز نیکوکاری پتروشیمی ایلام به منظور هماهنگی بیشتر و زمینه سازی برای کمک به نیازمندان استان در آینده نزدیک راه اندازی می شود و ما قدر دان پتروشیمی ایلام در این زمینه هستیم گفت: امیدواریم در دیگر مراکز صنعتی نیز چنین اقدامی صورت گیرد.

کمک یک میلیارد و 800 میلیون ریالی پتروشیمی ایلام به نیازمندان در ماه مبارک رمضان

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام نیز در این نشست در سخنانی گفت: نیت کارکنان و جامعه پتروشیمی ایلام این است که با راه اندازی رسمی مرکز نیکوکاری در این حوزه صنعتی که در آینده نزدیک صورت می گیرد باری از دوش نظام و استان برداشته و بتوانیم در دستگیری از نیازمندان موثر واقع شویم و به مسئولیت اجتماعی مان عمل کنیم.

مهندس حسن نجفی سمنانی افزود: البته فعالیت نیکوکارانه توسط این حوزه صنعتی قبلا نیز سابقه داشته و ما در ماه مبارک رمضان امسال توانستیم بیش از یک میلیارد و 800 میلیون ریال در قالب بسته‌های معیشتی، کمک نقدی و گوشت گرم از همکاران نیکوکار پتروشیمی برای کمک به نیازمندان استان جمع آوری نماییم .

وی با عنوان اینکه ظرفیت و پتانسیل بسیار ارزشمندی در پتروشیمی ایلام برای پرداختن به امور خیر و فعالیت‌های عام‌المنفعه وجود دارد تصریح کرد: ترویج و احیای سنت حسنه‌ی احسان، انفاق و نیکوکاری یکی از اهداف مهم برای راه اندازی این مرکز نیکوکاری در آینده خواهد بود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار