سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ، برنامه های ویژه بزرگداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و همچنين قیام خونین 15 خرداد را اعلام کرد .
کد خبر: ۸۵۷۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴ 01 June 2020

 به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام علی چراغی پور با تأکید بر ضرورت نکوداشت ایام ارتحال ملکوتی خضرت امام (ره) و همچنین شهدای قیام خونین 15 خرداد سال 42 با توجه به شیوع بیماری کرونا گفت: علیرغم ایجاد محدودیت های ناشی از گسترش ویروس کرونا در کشور و به تبع در این استان ، تدابیر و تمهیدات لازم بمنظور بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: این برنامه ها از ساعت هشت و سی دقیقه فردا سه شنبه 13 خرداد ماه با حضور بر مزار شهدای گمنام واقع در محوطه اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شهر ایلام و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی آغاز خواهد شد .

وی گفت: شایان ذکر است که فضاسازی محیطی سطح معابر و خیابانهای شهر نیز از روزهای گذشته و با همکاری شهرداری ایلام آغاز شده است.

چراغی پور با اشاره به ضرورت بهره گیری حداکثری از فضای مجازی گفت: مسابقه فرهنگی از وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام (ره) و همچنین ویژه قیام خونین 15 خرداد به صورت جداگانه در سطح فضای مجازی و کانالهای خبری استان از فردا با مهلت 3 روزه برگزارو به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

وی رونمایی از تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) که توسط یکی از هنرمندان برجسته استان طراحی و به تصویر کشیده شده را از دیگر برنامه های بزرگداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) عنوان کرد و افزود: این آیین ساعت 11 صبح روز سه شنبه در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام برگزار می گردد.

وی چاپ و توزیع بیش از 2 هزار پوستر ویژه بزرگداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و قیام خونین 15 خرداد و نصب بر ناوگان حمل و نقل عمومی شهری سطح استان را از دیگر برنامه های این ایام عنوان کرد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام تصریح کرد : پخش زنده بیانات ارزشمند و مهم ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی ) از طریق سیتم های صوتی سطح شهر ایلام ساعت 11 صبح روز چهارشنیه 14 خردادماه مهمترین برنامه بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) محسوب می شود.

وی ضمن تقدیر از تلاشهای تأثیرگذار اصحاب رسانه ، مطبوعات و فضای مجازی استان در راستای اطلاع رسانی به موقع و تأثیرگذار مناسبت های مختلف و تنویر افکار عمومی به ویژه نسل جوان جامعه نسبت به اهمیت بزرگداشت وقایع تاریخ انقلاب اسلامی گفت: به مانند همیشه از اهالی رسانه انتظار داریم بار دیگر با تمام توان و ظرفیت در جهت تبیین و تشریح اهمیت بزرگداشت مناسبت های تاریخی و مهم 14 و 15 خرداد و اطلاع رسانی برنامه های این ایام گام های موثری بردارند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار