استاندار ایلام با اشاره به اینکه سال جهش تولید است و کم رمقی مدیران پذیرفتنی نیست، گفت: نیازمند تحرک بیشتر در بخش صنعت و اقتصاد استان هستیم.
کد خبر: ۸۵۷۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹ 01 June 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان ایلام با اشاره به شعار جهش تولید مد نظر مقام معظم رهبری خواستار تحرک بیشتر مدیران شد و اظهار داشت: اگر خواستار تحقق شعار سال در استان هستیم باید به هر طریق ممکن شده در حوزه صنعت، تولید و اقتصاد استان جهش ایجاد شود.

وی افزود: مدیران کم تحرک، ناتوان و غیر پاسخگو دیگر جایی در سیستم مدیریتی نخواهند داشت و وزرای مربوطه باید در جهت تغییر این مدیران اقدام کنند.

استاندار ایلام تاکید کرد: ارزیابی مدیران بدون هیچ ملاحظه ای بصورت ماهیانه انجام می شود و اگر مدیری بیحال و بی رمق است و نمی تواند کار کند این انفعال در ارزیابی وی اعمال شود تا راه برای تغییر او باز شود.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه تاکنون برخی از وزرا در تغییر مدیران تعلل داشته اند و منتظر بودند که وضعیت استاندار در استان مشخص شود، گفت: حالا که تقدیر بر این است که در ادامه کار در خدمت مردم شریف استان باشم دیگر نمی توانم بیش از این شاهد ادامه کار برخی مدیران بی رمق و ناتوان باشم.

وی فرآیند پاسخگویی مدیران به مردم را یکی از ملاک های مهم در ارزیابی آنان عنوان کرد و یادآور شد: برای من خیلی سخت است وقتی مشکلات مردم را می بینم اما مدیران در جلسه می گویند مشکلی وجود ندارد.

استاندار ایلام با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور اضافه کرد: امروز درآمدها کم و سهم نفت از بودجه تقریبا صفر شده است ، این وضعیت نیازمند کار و تلاش بیشتر است و مدیران باید در راستای جبران کسری بودجه و جذب کمک ها از نهادها و بنیادها اقدام کنند.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: مدیری که علیرغم مشکل در حوزه کاری خود، دستور کار ندارد و می گوید مشکلی برای طرح نیست لیاقت ادامه کار ندارد.

وی افزود: بارها و بارها اتفاق افتاده که فرد حتی تهدید به خودکشی کرده که مشکل من حل نمی شود اما مدیر مربوطه می گوید دستور کار و جلسه ندارم و این پذیرفتنی نیست.

استاندار ایلام تاکید کرد: اگر مدیری بگوید دستور کار ندارم به صورت کتبی بنویسد تا به مردم اعلام کنیم و مردم بازخورد این حرف را به مدیر مربوطه بدهند.

سلیمانی دشتکی ضمن اعلام هشدار جدی به مدیران در راستای انجام امورات مردم و تلاش در جهت تحقق شعار سال گفت: کار از نصحیت گذشته است و راهی جز عمل نداریم.

وی به شرایط سخت اقتصادی کشور اشاره و تاکید کرد: امروز درآمدها در کشور کم شده و سهم نفت از بودجه تقریبا صفر شده است که در این راستا مدیران باید در جهت جبران کسری بودجه و جذب کمک ها از نهادها و بنیادها اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
امیدواریم واقعیت داشته باشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار