استاندار ایلام با جمعی از مدیران سازمان برنامه و بودجه، وزارت راه و شهرسازی و بانک های عامل برای اجرایی کردن روند احداث آزادراه پل زال - چیلات - نجف اشرف رایزنی کرد.
کد خبر: ۸۵۷۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹ 03 June 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  قاسم سلیمانی دشتکی  در نشست مشترک با رئیس دیوان محاسبات کشور، معاون سازمان برنامه و بودجه کشور، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیران عامل بانک های ملی، ملت، پارسیان و سپه و برخی از مدیران استان در ارتباط با تفاهم نامه های پروژه مهم آزادراه پل زال - چیلات - نجف اشرف بحث و گفت وگو کرد.

در این نشست که معاون امور عمرانی استاندار ایلام، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام نیز حضور داشتند، مصوب شد سازمان برنامه و بودجه کشور ردیف اعتباری این پروژه را در بودجه سال ۹۹ درج کند که موافقت خود مبنی بر مشارکت در این طرح را اعلام کرد.

همچنین در این نشست برای این طرح که مطالعات اولیه آن توسط وزارت راه و شهرسازی انجام شده است، سرمایه گذار بخش خصوصی برای مشارکت در مناقصه توسط وزارت راه و شهرسازی تعیین شد و بانک های عامل نیز موافقت خود را مبنی بر مشارکت مستقیم اعلام کردند.

در این نشست مقرر شد وزیر راه و شهرسازی و استاندار ایلام با بانک مرکزی مذاکره و پس از دریافت مجوز و موافقت این بانک، مشارکت دیگر بانک ها در این پروژه نیز عملیاتی شود و شرکت مذکور به ثبت برسد تا با تحقق این موضوع عملیات کلنگ زنی پروژه مهم پل زال - چیلات و دهلران - نجف اشرف توسط رییس جمهوری انجام شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار