رئیس پلیس راه استان از تمهیدات ترافیکی سی و یکمین سالگرد حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۰ 03 June 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ  رضا همتی زاده اظهار داشت: با فرارسیدن سی و یکمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و تقارن چند روز تعطیلات منتهی به پایان هفته آتی و افزایش حجم ترددها در محورهای مواصلاتی نظارت بر کلیه وسایل نقلیه بخصوص ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار این پلیس قرار گرفته است.

وی افزود: پلیس راه استان ایلام با استفاده از ظرفیت تعداد 35 تیم گشتی محسوس و نامحسوس و دوربین های ثابت ثبت تخلفات و سیار نسبت به کنترل تخلفات رانندگی به ویژه تخلفات حادثه ساز، سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، عدم استفاده از کمربند ایمنی و کلاه ایمنی و... در محورهای مواصلاتی استان رفتارهای ترافیکی رانندگان را مورد رصد قرار می دهد .

وی ادامه داد: برخورداری از امنیت جاده ای برای رانندگان بسیار مهم است و این پلیس مصمم است جهت جلوگیری از تخلفات و حوادث جاده ای با رانندگان خاطی و هنجارشکن که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کنند برخورد قاطع و قانونی داشته باشد .

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: رعایت سرعت های مجاز و مطمئنه و رانندگی با صبر و حوصله در مسیر های کوهستانی و پرپیچ و خم از سوی رانندگان می تواند نقش مهمی در پیشگیری از وقوع تصادفات جاده ای داشته باشد.

سرهنگ همتی زاده گفت : امید است با همراهی خوب هموطنان عزیزمان در طول تعطیلات چند روزه با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدار های پلیس راه، ایمنی ترددهای جاده ای را تضمین کنند تا انشاالله شاهد حوادث جاده ای در این ایام نباشیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار