کد خبر: ۸۵۸۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳ 06 June 2020

یکی از نشانه‌های افول و زوال آمریکا، ظلم و نژادپرستی است/ لزوم جهش تولید؛ کشف استعدادها و نبوغ، حذف موانع از مسیر حرکت

حجت الاسلام گروهی امام جمعه رودبار جنوب گفت: آمریکا گرفتار مشکلات داخلی و خارجی شده و این کشور بیشتر میزان مبتلایان به ویروس کرونا را به خود اختصاص داده و اعتراضات در ۱۴۰ شهر و پایتخت این کشور به خاطر ظلم و نژاد پرستی شروع شده و همه این ها نشانه افول و زوال آمریکا و تمدن غرب است.

تابناک/ به نقل از  راه آرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین خیرالله ابراهیمی امام جمعه شهرستان فهرج در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به برخی از محورهای بیانات اخیر حضرت آقا در سخنرانی تلویزیونی اظهار کرد: حضرت امام (ره) در نگاه به ابرقدرت ها تحول ایجاد کرد و زمین خوردن آنها امروز بر همگان قابل مشاهده است.

امام جمعه فهرج: ماهیت اصلی آمریکا؛ کشته شدن یک سیاه پوست توسط پلیس خود است

وی افزود: عزت آمریکای امروز، کشتن یک سیاه پوست در زیر مشت و لگد پلیس خود است که این امر واقعیت اصلی آنها را در دنیا نشان می دهد.

امام جمعه فهرج تحول در اقتصاد را بنا بر تاکید حضرت آقا منوط به قطع شدن نفت دانست و بیان کرد: اگر ما خواستار تحول و رشد در اقتصاد هستیم باید وابستگی خود را از نفت جدا کنیم تا اقتصاد کشور صاحب جایگاه و آینده شود.

امام جمعه رودبارجنوب: یکی از نشانه های افول و زوال آمریکا به واسطه ظلم و نژاد پرستی است

حجت الاسلام و المسلمین گروهی امام جمعه رودبارجنوب در خطبه های این هفته اظهار کرد: هر جامعه ای که به ولایت و امامت روی آورد، عزتمندخواهد شد و جامعه ای که به ولایت پشت کند دچار ذلت و تاریکی می شود.

وی گفت: از ویژگی های نماینده تراز انقلاب، رابطه مداوم با محرومین است که باید درد را بشناسد و نظارت جدی بر عملکرد دولت داشته باشد.

گروهی خاطر نشان کرد: امروز می بینیم که آمریکا گرفتار مشکلات داخلی و خارجی شده و این کشور بیشتر میزان مبتلایان به ویروس کرونا را به خود اختصاص داده و اعتراضات در ۱۴۰ شهر و پایتخت این کشور به خاطر ظلم و نژاد پرستی شروع شده و همه این ها نشانه افول و زوال آمریکا و تمدن غرب است.

امام جمعه فاریاب: آمریکا امروز در سه مخمصه؛ کرونا، اعتراضات مردمی و ابرقدرت شدن ایران گرفتار شد ه است

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی امام جمعه شهرستان فاریاب در نماز جمعه این هفته  به نا آرامی ها در آمریکا اشاره و بیان کرد: آمریکا از همان زمان که اروپائیان به آن سرزمین سفر کردند در بدو ورود با سرخپوستان و سیاه پوستان با رفتارهای خشن و بیرون راندن آنان و تبعید به آفریقا جنایات خود را شروع کرد و بنیان این کشور با ظلم ، جنایت، غارت و کشتار استوار گردیده است .

وی گفت :آمریکا برای ابرقدرت شدن در آن برهه نیاز بیشتری داشت و جنگ جهانی اول و دوم را به راه انداخت که باعث کشته شدن 100میلیون نفر شد، خود سیاستمداران آمریکایی هم معترف به این افول هستند.

حجت الاسلام رفیعی تصریح کرد: امروز آمریکا در سه مخمصه؛ کرونا که قدرت پوشالی را زیر سوال برده و42 میلیون بیکار روی دست دولت گذاشته‌ است و همچنین ابر قدرت شدن ایران اسلامی که تمامی معادلات آمریکایی ها را بهم ریخته  و در نهایت اعتراضات گسترده که در این روزها شاهد هستیم شعله های آن در کشور های اروپایی نیز در حال اشتعال است، گرفتار شده است.

امام جمعه رابر: یک نماینده مجلس معتقد به اسلام باید متدین، مومن، مخلص و با تقوا باشد

حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در نماز جمعه این هفته اظهار کرد :به مناسبت شروع کار مجلس شورای اسلامی، مقام معظم رهبری به عنوان دیدبان بصیر انقلاب 110ویژگی و وظیفه نماینده مجلس تراز انقلاب اسلامی از متن سخنان معظم له از سال 68 تاکنون مطرح نمود.

وی با بیان این خصوصیات و معیارها افزود: در عرصه دینی و مذهبی ویژگی یک نماینده معتقد به اسلام ، متدین، مومن، مخلص و تقوا می باشد.

امام جمعه شهرستان رابر اذعان کرد: یک نماینده  در عرصه اخلاقی؛ عفیف، شجاع، صادق امین و ارزش‌گرا باشد و در عرصه جهادی و انقلابی؛ مطابق با معیارهای الهی و انقلابی عمل کردن، فدائی اسلام، معتقد به قانون اساسی بودن،در یک کلام پیرو خط امامین انقلاب اسلامی بودن از ویژگی های نماینده مجلس تزاز انقلاب اسلامی است.

امام جمعه کوهبنان: اعتراضات مردمی در آمریکا نشان از توجه به انسانیت است

حجت الاسلام والمسلمین عباس جعفری امام جمعه شهرستان کوهبنان در نماز جمعه این هفته اظهار  کرد: دوستان خدا هرگز محزون و نگران نیستند این مهم از ویژگی های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است که همواره آینده را روشن می بینند و با صلابت و قدرت در برابر دشمنان و بدخواهان ایستادگی می کنند.

وی افزود: در سال ۴۶ حضرت امام (ره) فتوا دادند که کشورهای مسلمان نباید با رژیم غاصب صهیونیست رابطه داشته باشند و کالاهای آنان را استفاده کنند.

خطیب نماز جمعه ادامه داد: بدبختی و ذلت برخی کشورهای عربی است که با صهیونیست ها و استکبار رابطه دارند گرچه به فرموده مقام معظم رهبری استکبار جهانی رو به افول و نابودی است.

حجت الاسلام جعفری گفت: هنوز توجه به نوع انسان وجود دارد لذا شاهد اعتراضات مردمی در آمریکا و قلب این کشور هستیم .

امام جمعه شهرستان کوهبنان به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود:‌ منویات معظم له مثل همیشه بدیع و سریع بود ایشان به خوبی حضرت امام را شناخت. حضرت امام شخصیتی تحول گرا و تحول آفرین بود که به رشد و تعالی فکر می کرد چرا که ایشان شخصیتی جامع داشت.

امام جمعه راور: لزوم جهش تولید، کشف استعدادها و نبوغ، و برداشتن موانع از مسیر است

حجت الاسلام والمسلمین علی تویسرکانی امام جمعه شهرستان راور در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت رحلت جان سوز امام «رضوان الله علیه» و گرامی داشت یاد و خاطره امام یادآور مبارزات زیاد دشمن با امام شد که امام را از سر راه بردارند و بعد از نبود امام نیز می خواستند خلأ وجودی امام را ببیند اما مجلس خبرگان با انتخابی درست این خلأ را پر کردند و امام خامنه ای توانستند با توکل بر خدا از سال 68 تا کنون با قدرت و صلابت با وجود این همه نقشه های شوم کشور را اداره کنند.

وی با اشاره به امسال سال جهش تولیدگفت:  یکی از مشکلات اصلی مشکلات اقتصادی است و مقام معظم رهبری چندین سال است به این مساله ورود پیدا کرده اما با اینکه گام هایی برداشته شده به معنای واقعی رونق حاصل نشده است.

امام جمعه شهرستان راور عنوان کرد: ما نیاز به جهش داریم استعداد ها و نبوغی در کشور داریم که باید شناخته و حمایت شوند و موانع از جلویشان برداشته شود.

تویسرکانی با اشاره به روزهای آغازین مجلس یازدهم، اذعان کرد : این  آغاز راه برای نمایندگانی است که تازه وارد مجلس شده اند.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگی در نظام جمهوری اسلامی کار سخت و وظیفه سنگینی است، مقام معظم رهبری تاکنون 110 ویژگی و مسئولیت برای نماینده تعریف کرده اند که اگر نماینده ای بخواهد در تراز انقلاب اسلامی باشد باید این ویژگی ها و خصوصیات و مسئولیت ها را مدنظر قرار دهد.

خطیب نماز جمعه شهرستان راور بیان کرد: امروز شاهد افول آمریکای جنایت کار هستیم مدتی پیش مقام معظم رهبری این مسئله را مطرح کردند اما امروز تحلیلگران و صاحب نظران خود آمریکا نیز به این افول و سقوط اشاره می کنند.

حجت الاسلام تویسرکانی تصریح کرد: آمریکایی که چنان در اذهان عمومی با تبلیغات دروغین جای گرفته بود امروز نشان داده به مرحله عجز و ناتوانی و سقوط رسیده است. قتل فجیع یک سیاه پوست توسط پلیس آمریکا به تعبیر مقام معظم رهبری چیز عجیبی نیست سال ها این روحیه آدم کشی را به صورت وسیع و گسترده در کشورهای مختلف دیده ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار