کد خبر: ۸۶۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ 09 June 2020
منتخبان نخستین رویداد ملی «فهما» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور تقدیر شدند.
 

 

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، با حضور «سیدعباس صالحی»، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «سعید اوحدی»، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و حجت‌الاسلام دکتر «حبیب رضا ارزانی»، رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور صبح امروز (سه شنبه، ۲۰ خرداد ماه) از ۱۸ کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزیده در نخستین رویداد ملی فهما با ارائه لوح و تندیس تقدیر شد.

 

 

 

 
طرح ملّی «فهما» به منظور کشف و شناسایی استعدادهای مردمی در کانون‌های مساجد در ۱۸ رشته برگزار شد که بیش از ۲۴ هزار کانون اطلاعات مربوط به فعالیت‌های خود را از طریق ثبت در پورتال بچه‌های مسجد در این رویداد شرکت دادند.
 
در این میان هزار و ۲۵۵ کانون موفق به راهیابی به بخش رقابتی این رویداد شدند و ۵۵۶ کانون به مرحله پایانی داوری راه پیدا کردند. پس از داوری کارشناسان و هیأت‌های انتخاب در مجموع ۱۳۳ کانون قابل تقدیر شناخته شدند. به عبارت دیگر ۱۸ کانون در ۱۸ رشته به عنوان کانون برتر، ۱۸ کانون نیز به عنوان کانون شایسته تقدیر ویژه و ۹۷ کانون نیز به عنوان شایسته تقدیر، شناخته شدند.
 
 
کانون «غدیر» از استان یزد در رشته سرود و آواهای انقلابی، کانون «صاحب‌الزمان(عج)» از استان یزد در رشته پاسداشت اربعین حسینی، کانون شهید «علی گرائیلی» در رشته گفتمان‌سازی شعار سال، کانون حضرت «خدیجه کبری(س)» از استان قم در رشته فضای مجازی و رسانه و کانون «تبیان» از استان قم به عنوان رتبه اول در رشته طرح‌های بومی خلاقانه.
 
 
 

 

از دیگر کانون‌هایی که رتبه‌های نخست را در این رویداد کسب کرده‌اند می‌توان به کانون آیت‌الله «حائری میبدی» از استان یزد در رشته فعالیت‌های قرآنی، کانون «عصر انتظار» از استان تهران در رشته پاسداشت دهه امامت و ولایت، کانون «امام علی(ع)» از استان چهار محال و بختیاری در رشته ساماندهی و شبکه‌سازی، کانون «امام المنتظر(عج)» از استان هرمزگان در رشته پاسداشت دهه کرامت و کانون «قدس» از استان گلستان در رشته فیلم کوتاه، اشاره کرد.

 

همچنین کانون «محمد(ص) رسول‌الله» از استان قم در رشته ترویج امر به معروف و نهی از منکر، کانون «آرمان‌شهر مهدوی» از استان فارس در رشته غنی‌سازی اوقات فراغت، کانون شهید «علایی» از استان اردبیل در رشته ترویج کتاب و کتاب‌خوانی، کانون «انصار الزینب(س)» استان گیلان در رشته پاسداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، کانون «ولایت» از استان آذربایجان شرقی در رشته ایده‌های مسجدی، کانون «منهاج» از استان مازندران در رشته ترویج فرهنگ اقامه نماز، کانون «شهید حسن عبداللهی» از استان کرمان در رشته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و کانون «سیدالشهداء(ع)» از استان هرمزگان در رشته نمایش رتبه اول را کسب کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار